Aasialaisista naisista. Piukat paikat

• Viestiketjun aloittaja kertokaapa uteliaalle
  • Ensimmäinen viesti
kaiku vastaa
Alkuperäinen kirjoittaja Herätkää torvet:
Mutta kyllä siinä vanha ja ruma ja lihava suomalainen mies käyttää kauniin ja nuoren ja köyhän aasialaisen naisen tilaa hyväkseen, kysehän on toimeentulosta näille naisille, ei suinkaan mistään ihastumisesta tai rakkaudesta puhumattakaan!!!!Sanoohan sen maalaisjärkikin.Kerran nämäkin ihmismarkkinat loppuu, kun elintaso nousee Aasiassa.

Mutta kyllä siinä vanha ja ruma ja lihava suomalainen nainen käyttää nuoren ja köyhän Turkkilaisen ja Marokkolaisen sekä Välimeren maiden miehen tilaa hyväkseen, kysehän on toimeentulosta näille miehille, ei suinkaan mistään ihastumisesta tai rakkaudesta puhumattakaan!!!! Sanoohan sen maalaisjärkikin. Kerran nämäkin ihmismarkkinat loppuu, kun elintaso nousee Afrikassa ja Lähi-Idässä. Vai kuvitteleeko joku että miehet ovat rakkauden takia näiden elähtäneiden naisten kanssa???

Suuri osa aasialaisiin-, latino- ja mustiin naisiin ihastuneista on kyllä aivan tavallisia miehiä, joissa ei ole mitään vikaa ulkonäössä, tai ehkei rahaa nyt ole mahdottomasti jos se viaksi suominaisen puolelta katsotaan. Ja tälläisiin pitkiin, vaaleisiin, sinisilmäisiin viikinkeihin nuo edellämainitut naiset ovat oikeasti ihastuksissaan ilman elättäjän haaveita. Vaalean eurooppalaisen miehen ulkonäkö vain miellyttää aasialaisia, latinoja ja mustia naisia minkäs sille voi. Aivan sama juttu kun aika suuri osa vaaleista naisista ihailee tummahipiäistä latino-, ählämi- tai mustaa miestä.
Näitäkin usein tunnutaan pitävän parempina rakastajina, joten miksei sheikkaava eksoottinen nainen olisi aivan samalla tavalla parempi rakastajatar?

ihmeellistä on
Mitä te naiset valitatte, eikö ole hyvä jos ne rumat, lihavat ja pienikulliset miehet lähtee aasiaan, eikä kiusaa teitä. Hankkikaa te kaunistukset ne tummat ja tuliset machot etelästä ja olkaa tyytyväisiä

laiskistuneet geenit
Laiskuus on vaalean naisen geeneissä, laiskat geenit johtaa lahna-käytökseen, ei siinä harjoittelu auta kun väsymys ja saamattomuus on geeneihin kirjoitettu. Mitä lie hyötyä ollut pohjoisessa eläessä, olisiko lämpöä säästänyt ja parantanut henkiinjäämistä. Etelän naisen kun ei tarvitse omaa lämpöä säästää niin sitä Lämpöä voi antaa miehelle.

läheltä seurannut
Ihan ensiksi totean, ettei minulla ole mitään näitä aasian ja venäjän siskoja vastaan. Päin vastoin, sääliksi käy, kun tulevat tänne vieraisiin oloihin suomimiehen kanssa. Kyllä siinä alkuihastuksen jälkeen hymyt hyytyvät ja kasvot kalpenevat, kun huomaavat minkälaisen henkisesti ja muutenkin laiskan röhnön kanssa ovat sitoutuneet. Miehellä ei arjessa enää olekaan mitään kiinnostusta naista kohtaan, pitää tätä pelkkänä panopuuna ja kotiorjana, marisee rahankäytöstä sun muusta mistä nyt meikälaiset äijät yleensäkin. Ei huomioi naista, on tyly ja epäkohtelias, ei osta lahjoja eikä arvosta naistaan p*kan vertaa. Tämmöisissä oloissa nämä aasian naiset sitten säilyttävät kulttuurinsa mukaisesti hymyilevät kasvonsa, mutta meidän naisten kesken avautuvat ja itkevät vihaansa ja pettymystään. Että sellaista tosielämää.

Ryhdistäytykää hyvät miehet, kun tuotte vaimon itsellenne ihan vieraasta kulttuurista tänne outoon maahan. Sen tiedän, että suomalaista naista ette arvosta, mutta arvostakaa nyt edes näitä näennäisesti kilttejä ja auliita kaunottarianne.

järki päässä
"marisee rahankäytöstä sun muusta mistä nyt meikälaiset äijät yleensäkin"

Keskimääräinen nainen on sen luokan tuhlari että rahankäyttöä miehen on lähes pakko valvoa. Yksinhuoltajaperheet tuntee juuri siitä että nainen tuhlaa jo ennen puolta kuuta kaikki rahansa kaiken maailman turhuuksiin ja itkee köyhyyttään sen toisen puoliskon. Keskimääräisellä naisella ei kerta kaikkiaan ole järjestelykykyä pitää talouttaan kunnossa. Jo tästä syystä mies on lähes pakko jokaisen naisen holhoojaksi.
Ilman miehen puuttumista asiaan myös tämän tulot menisivät kankkulan kaivoon, oli niitä sitten kuinka paljon tahansa.

läheltä seurannut
Juu, se tiedetään, että miehen mielestä suomalainen nainen on tuhlari ja käyttää rahansa holtittomasti. Mies taas ei koskaan tee niin, vaan kaikki hänen hankintansa ovat tarpeellisia. Tässä on se ero, että suominainen myös useimmiten käy töissä ja tienaa itse. Nyt oli kuitenkin kyse naisista, joita suomimiehet tuovat ulkomailta vaimoikseen ja joilla useinkaan ei ole työtä eikä toimeentuloa Suomessa eli ovat miehen armoilla ja vastuulla monin tavoin. Täällä kilvan ylistetään näitten naisten ihanuutta, mutta missä se arvostus sitten näkyy miesten taholta tavallisessa arjessa. Sanoisin, ettei juuri missään. Suomalainen mies on suomalainen mies käytökseltään ja asenteiltaan naisia kohtaan vaikka voissa paistais ja vaikka sillä olisi minkälainen itämaan ihme nainen. Naisia tässä sääliksi käy.

Ei siis kannata syyttää peiliä, jos naama on vino.

vihree sieni
"Keskimääräinen nainen on sen luokan tuhlari että rahankäyttöä miehen on lähes pakko valvoa. Yksinhuoltajaperheet tuntee juuri siitä että nainen tuhlaa jo ennen puolta kuuta kaikki rahansa kaiken maailman turhuuksiin ja itkee köyhyyttään sen toisen puoliskon. Keskimääräisellä naisella ei kerta kaikkiaan ole järjestelykykyä pitää talouttaan kunnossa. Jo tästä syystä mies on lähes pakko jokaisen naisen holhoojaksi ."

Öh öh? No nyt tulee jo pahemman luokan potaskaa! Jos tämä olisi totta, niin ylivelkaantuneissa olisi vain naisia, naisille eivät pankit myöntäisi lainaa, naiset eivät saisi pikavippejä jne.

Kun kerran keksit näitä juttuja päästäsi, keksi edes parempia.

totuuden sanaksi
Alkuperäinen kirjoittaja läheltä seurannut:
Juu, se tiedetään, että miehen mielestä suomalainen nainen on tuhlari ja käyttää rahansa holtittomasti. Mies taas ei koskaan tee niin, vaan kaikki hänen hankintansa ovat tarpeellisia. Tässä on se ero, että suominainen myös useimmiten käy töissä ja tienaa itse. Nyt oli kuitenkin kyse naisista, joita suomimiehet tuovat ulkomailta vaimoikseen ja joilla useinkaan ei ole työtä eikä toimeentuloa Suomessa eli ovat miehen armoilla ja vastuulla monin tavoin. Täällä kilvan ylistetään näitten naisten ihanuutta, mutta missä se arvostus sitten näkyy miesten taholta tavallisessa arjessa. Sanoisin, ettei juuri missään. Suomalainen mies on suomalainen mies käytökseltään ja asenteiltaan naisia kohtaan vaikka voissa paistais ja vaikka sillä olisi minkälainen itämaan ihme nainen. Naisia tässä sääliksi käy.

Eiköhän ne miehet ja naiset ole kaikkialla maailmassa samanlaisia, tuskinpa muuten vaaleat naiset hakisivat tummia ja tulisia miehiä ja tummat ja tuliset naiset vaaleita miehiä. Omiin ei olla koskaan tyytyväisiä ja siksi sitä ihmemiestä/naista haetaan muualta. Alussa kaikki voi näyttää hyvältä mutta ennen pitkää se vieressä oleva partneri on taas haiseva kontrolloiva sika tai pihtaava tuhlaava possu. Menkää itseenne.

totuuden sanaksi
Alkuperäinen kirjoittaja läheltä seurannut:

Eiköhän ne miehet ja naiset ole kaikkialla maailmassa samanlaisia, tuskinpa muuten vaaleat naiset hakisivat tummia ja tulisia miehiä ja tummat ja tuliset naiset vaaleita miehiä. Omiin ei olla koskaan tyytyväisiä ja siksi sitä ihmemiestä/naista haetaan muualta. Alussa kaikki voi näyttää hyvältä mutta ennen pitkää se vieressä oleva partneri on taas haiseva kontrolloiva sika tai pihtaava tuhlaava possu. Menkää itseenne.

enervo
Kyllä ählämit ja vaikka mustat pitävät naisiaan yhtä huonosti kuin suomimies. Vierasta haetaan ja rakastajattaria pidetään kuin kukkaa kämmenellä mutta omaa huonosti.

...
Alkuperäinen kirjoittaja mun ainaki:
Kattokaas pojat ku suominaisen tussu onki tehty isomunasille tummille miehille
eikä vaaleille pienimunasille jusseille.
Mustat somalimiehet eivät ainakaan ole isoja, koska ompeluttavat naistensa pillut pienemmiksi. Mitä muutakaan varten moista tekisivät.

Babaero
Alkuperäinen kirjoittaja Mondo:
Alkuperäinen kirjoittaja Babaero:
Noissa eteläisissä kulttuureissa nainen ymmärtää miestä eikä pyri pääsemään samalla tavoin niskan päälle kuin suoamalainen naine.
Oletko ihan varma, ettei kyse loppujen lopuksi kuitenkin ollut siitä loppuun kalutusta TASA-ARVOSTA? Siitä, jota niin moni mies pitää "niskaan päälle" pääsemisenä?

Etelä-Amerikassa asuneena väittäisin, että eteläamerikkalainen nainen osaa kyllä taktikoida, koska hän tietää miehen kaipaavan välttymistä niskan alle joutumisesta. Eivät he tyhmiä ole. He vain tietävät, mitä mies HALUAA kuulla.
Itse olen asunut Brasiliassa ja on jonkin verran kokemusta asiasta. Kyse voi olla tasa-arvosta. Brasilialainen nainen kuitenkin ymmärtää sen, ettei sillä saavuteta mitään, jos koko ajan kärjistetään tilanteita. Heillä on kyky ja ennenkaikkea ymmärrystä sille, että millä tavoin suhde toimii. En voi pitää itseäni minään stereotyyppinä suomalaisesta miehestä, joka ei puhu ei pussaa. Tai käyttäytyy tyrannin tavoin nin kuin suomalaiset naiset väittävät suomalaisten miesten olevan. Kaikki hyvä naiselleni tulee siitä, että hän osaa oikein käyttäytymällä saada minut käyttäytymään oikein. Ja minä oikein käyttäytymällä saan hänet käyttäytymään niin kuin hän käyttäytyy. Pienet asiat tekevät isoja ihmeitä. Puhumalla kauniita, pitämällä häntä kuin kukkaa kämmenellä, hän vastapalvelukseksi ei halua kiusata minua. Sänky laulaa ja elämä on mahtavaa. Eikä se koulutustaso nyt mitenkään suomalaisten naisten koulutustasosta jälkeen jää. Jos joku haluaisi epätoivoisesti pyrkiä sitä käyttämään vasta-argumenttina. Yhtä paljon me rakastaisimme toisiamme kuitenkin, vaikka hänellä olisi vähäisempikin koulutus. Seksi on kaikinpuolin mahtavaa. Ei tarvitse miettiä, että missä asennossa ja minkä kokoisilla vehkeillä, kun lopputulos on poikkeuksetta hyvä. Hän on tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen. Me emme ole toisilemme uhka tai kilpailija vaan olemme toisillemme se, jonka kanssa on hyvä olla ilman arvovaltataisteluita. Sit meillä on se "pieni" violetin värinen jelly-kaveri, joka peuhaa kanssamme sängyssä. Kun on vaikeaa samaan aikaan nuolla ja penetroitua niin jelly-kamu usein on auttamassa. Kun jelly-kamu porautuu oikealla hetkellä sisään nuoleskelun aikana niin soundit on kerta kaikkiaan mahtavat. Ja hetken päästä vastavuoroisuus toimii ja minäkin saan osani. Ja taas on ääntä maailmassa. Tosin luojan kiitos ilman jelly-kamua. :eek:)

Xy1
Noissa eteläisissä kulttuureissa nainen ymmärtää miestä eikä pyri pääsemään samalla tavoin niskan päälle kuin suoamalainen naine.
Oletko ihan varma, ettei kyse loppujen lopuksi kuitenkin ollut siitä loppuun kalutusta TASA-ARVOSTA? Siitä, jota niin moni mies pitää "niskaan päälle" pääsemisenä?

Etelä-Amerikassa asuneena väittäisin, että eteläamerikkalainen nainen osaa kyllä taktikoida, koska hän tietää miehen kaipaavan välttymistä niskan alle joutumisesta. Eivät he tyhmiä ole. He vain tietävät, mitä mies HALUAA kuulla.
Itse olen asunut Brasiliassa ja on jonkin verran kokemusta asiasta. Kyse voi olla tasa-arvosta. Brasilialainen nainen kuitenkin ymmärtää sen, ettei sillä saavuteta mitään, jos koko ajan kärjistetään tilanteita. Heillä on kyky ja ennenkaikkea ymmärrystä sille, että millä tavoin suhde toimii. En voi pitää itseäni minään stereotyyppinä suomalaisesta miehestä, joka ei puhu ei pussaa. Tai käyttäytyy tyrannin tavoin nin kuin suomalaiset naiset väittävät suomalaisten miesten olevan. Kaikki hyvä naiselleni tulee siitä, että hän osaa oikein käyttäytymällä saada minut käyttäytymään oikein. Ja minä oikein käyttäytymällä saan hänet käyttäytymään niin kuin hän käyttäytyy. Pienet asiat tekevät isoja ihmeitä. Puhumalla kauniita, pitämällä häntä kuin kukkaa kämmenellä, hän vastapalvelukseksi ei halua kiusata minua. Sänky laulaa ja elämä on mahtavaa. Eikä se koulutustaso nyt mitenkään suomalaisten naisten koulutustasosta jälkeen jää. Jos joku haluaisi epätoivoisesti pyrkiä sitä käyttämään vasta-argumenttina. Yhtä paljon me rakastaisimme toisiamme kuitenkin, vaikka hänellä olisi vähäisempikin koulutus. Seksi on kaikinpuolin mahtavaa. Ei tarvitse miettiä, että missä asennossa ja minkä kokoisilla vehkeillä, kun lopputulos on poikkeuksetta hyvä. Hän on tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen. Me emme ole toisilemme uhka tai kilpailija vaan olemme toisillemme se, jonka kanssa on hyvä olla ilman arvovaltataisteluita. Sit meillä on se "pieni" violetin värinen jelly-kaveri, joka peuhaa kanssamme sängyssä. Kun on vaikeaa samaan aikaan nuolla ja penetroitua niin jelly-kamu usein on auttamassa. Kun jelly-kamu porautuu oikealla hetkellä sisään nuoleskelun aikana niin soundit on kerta kaikkiaan mahtavat. Ja hetken päästä vastavuoroisuus toimii ja minäkin saan osani. Ja taas on ääntä maailmassa. Tosin luojan kiitos ilman jelly-kamua. :eek:)
Mitä ihmeellistä tuossa muka on. Olen ollut 31 vuotta parisuhteessa suomalaisen itsenäisen naisen kanssa, eikä ole koskaan tarvinnut miettiä tasa-arvoa. Tämä on ollut molemmille itsestään selvyys, eikä valtataistelua ole käyty. Molemmilla on yksi ääni, joten aina on ollut paree asioista sopia ja yhdessä päättää. Monissa tärkeissäkin asioissa päätöksen on silti tehnyt se, jonka vastuulla päätös enemmän on ja toinen on aina luottanut päätöksen oikeellisuuteen. On ollut kerrassaan loistavaa, että on ikäänkuin kahdessa persoonassa voinut tehdä perheen ja omaa etua parhaiten ajavia päätöksiä ja asioita. Ei ole tarvinnut itse olla joka asiaa setvimässä ja tekemässä. Seksi on ollut oikeastaan ainut asia, jossa olen selkeästi ollut määräävässä asiassa ja siinäkin lähinnä suorittavana osapuolena. Muuten seksikin on ollut kahden kauppa yhteisin päätöksin, niin määrän kuin laadunkin suhteen. Ei ole parempaa kuin suomalainen itsenäinen nainen, joka kanssa saa mitellä, niin älyllisesti kuin henkisestikin. Onneksi en ole koskaan muutenkaan aliarvioinut naisten älyllisiä tai muitakaan lahjoja. Ymmärrän toki, että jotkut huonomman itsetunnon omaavat miehet haluat helpompia naisia.

Ihanaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:

Mitä ihmeellistä tuossa muka on. Olen ollut 31 vuotta parisuhteessa suomalaisen itsenäisen naisen kanssa, eikä ole koskaan tarvinnut miettiä tasa-arvoa. Tämä on ollut molemmille itsestään selvyys, eikä valtataistelua ole käyty. Molemmilla on yksi ääni, joten aina on ollut paree asioista sopia ja yhdessä päättää. Monissa tärkeissäkin asioissa päätöksen on silti tehnyt se, jonka vastuulla päätös enemmän on ja toinen on aina luottanut päätöksen oikeellisuuteen. On ollut kerrassaan loistavaa, että on ikäänkuin kahdessa persoonassa voinut tehdä perheen ja omaa etua parhaiten ajavia päätöksiä ja asioita. Ei ole tarvinnut itse olla joka asiaa setvimässä ja tekemässä. Seksi on ollut oikeastaan ainut asia, jossa olen selkeästi ollut määräävässä asiassa ja siinäkin lähinnä suorittavana osapuolena. Muuten seksikin on ollut kahden kauppa yhteisin päätöksin, niin määrän kuin laadunkin suhteen. Ei ole parempaa kuin suomalainen itsenäinen nainen, joka kanssa saa mitellä, niin älyllisesti kuin henkisestikin. Onneksi en ole koskaan muutenkaan aliarvioinut naisten älyllisiä tai muitakaan lahjoja. Ymmärrän toki, että jotkut huonomman itsetunnon omaavat miehet haluat helpompia naisia.
Tässä taitaa olla harvinainen omilla jaloillaan seisova MIES!!!! Näitä kun olisi vaan enemmä täällä pienessä Suomessa!!

nojaa..
Alkuperäinen kirjoittaja mun ainaki:
Kattokaas pojat ku suominaisen tussu onki tehty isomunasille tummille miehille
eikä vaaleille pienimunasille jusseille.
Onko niin väljä? KYllä sitä saa tiukemmaksi treenaamalla kuten latinot, aasialaiset ja mustat. Tosin ne laiskat geenit saattaa estää sen treenaamisen, ei vaan jaksa.

sitä saa mitä tilaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanaa!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Tässä taitaa olla harvinainen omilla jaloillaan seisova MIES!!!! Näitä kun olisi vaan enemmä täällä pienessä Suomessa!!
Kyllä näitä miehiä täällä löytyy tosin vain oikeille suomalaisille naisille, ei millekään laamasille lahnoille, jotka sitten aina näillä palstoilla valittavatkin. Miettikää joskus että se syy saattaa olla osin teissäkin kun mies kohtelee mielestänne huonosti. Jotta saa on pakko myös antaa.

itsetuntoinen
Kyllä kaikki lähtee omasta asenteesta ja tässä tapauksessa miehen asenteesta naiseen/naisiin yleensä. Ei sillä ole mitään väliä onko nainen aasialainen, brasilialainen vai "suomilahna". Jos mies arvostaa naista, se tekee niin oli ihonväri ja kulttuuritausta mikä tahansa. Itsetuntoisella tosimiehellä on siihen varaa, ei hänen tarvitse pelätä naista eikä tasa-arvoa. Tällaiset miehet yleensä löytävät arvoisensa naisen ja elävät hyvässä parisuhteessa sekä antaen että saaden.

ja toisin päin
Alkuperäinen kirjoittaja itsetuntoinen:
Kyllä kaikki lähtee omasta asenteesta ja tässä tapauksessa miehen asenteesta naiseen/naisiin yleensä. Ei sillä ole mitään väliä onko nainen aasialainen, brasilialainen vai "suomilahna". Jos mies arvostaa naista, se tekee niin oli ihonväri ja kulttuuritausta mikä tahansa. Itsetuntoisella tosimiehellä on siihen varaa, ei hänen tarvitse pelätä naista eikä tasa-arvoa. Tällaiset miehet yleensä löytävät arvoisensa naisen ja elävät hyvässä parisuhteessa sekä antaen että saaden.
Ja aivan samalla tavalla se lähtee naisen asenteesta mieheen/miehiin yleensä. Kun annetaan ja saadaan tasapuolisesti mitään hinkua ulkomaisiin "sheikkajiin" ei ole.

Kalle Pääaho
Täällä oikea Kalle Pääaho minä enole kirjoittanut nuita juttuja tällä palstalla ja minä vaadin että ne poistetaan välittömästi ainakin minunimi olen tehnyt tästä asiasta rikos ilmoituksen en tietä että kuka esintyy minuna kun kalle pääahoa ei ole suomessa muita kun minä.lapsellista tuolla kirjoitaa ja sivujen ylläpitäjällä pitäisi tajuta jätää etunimet ja sukunimet pois hyväntavan mukaan

Kaiken kokenut
Kaverikin otti aasialaisen vaimon(filippiini) ,sai ihan aids vaimon kaiken lisäksi ,ja muuten kaikki thai-heirontapaikat ei ole thai-ihmisten omistuksessa ,suurin osa on vietnamilaisia jne. Kyllä ne aasialaiset on kunnon vaimoja jos suomalaiseen vertaa ,ero on kuin yö ja päivä sekä sängyssä että kodin hoitamisessa ja rakkaudessa,siinä teille reppanat suomi-neidot opettelemista kun olette niin oppineita muka:)

variksenmarjat
Kyllä ne suominaiset jotka antavat jokaiselle ulkomaiselle miehelle ovat suurempi terveysriski.

Itse lomailen vuosittain Japanissa, koska siellä saa paikallista naista suomalainen vaalea, pitkä, sinisilmäinen ja isokaluinen viikinki tavattoman helposti, ja nimenomaan niitä erittäin kauniita japanittaria. Kyseessä eivät todellakaan ole ilolinnut vaan ravintoloista ja kaikkialta muualtakin bongatut tavalliset nuoret naiset.
Nämä naiset pitävät kun mies ottaa kunnolla aloitteen käsiin ja lähes jokaisen kaunottaren saa mukaansa. Japanilaiset miehet ovat tavattoman pidättyväisiä joten vaihtelu virkistää paikallisia naisia. Seksi on erinomaista koska aasialainen nainen osaa palvella miestä. Pillu on tavallista tiukempaa ja nainen ottaa siemenet kurkkuun tai perseeseen antaumuksella aivan missä asennossa tahansa.
Suosittelen kaikille suomalasille miehille.

Etkö halua huomata ristiriitaa viestissäsi? Kumpi onkaan se terveysriski, suomalainen nainen, vai aasialainen, joka täyttää seuraavat kohdat:

-lähes jokaisen kaunottaren saa mukaansa (koska sinäkin saat toisin kuin suomessa, naisen täytyy tosiaankin jakaa kaikille)
-osaa palvella miestä (eli antaa kehonsa miehen käyttöön miten vaan toisin kuin suominainen, joka vaatii seksissä jotain itselleenkin)
-nainen ottaa siemenet kurkkuun tai perseeseen antaumuksella (suominainen pakottaa käyttämään kumia)
-suosittelen kaikille suomalaisille miehille (kaikki jyystää ilman kumia...)

Niin, kummastako se tauti tuleekaan....

Viimeksi muokattu:
hillomunkit
Kuinkas se pillu nyt niin tiukkana pysyy, kun sitä jatkuvasti kaikki miehet jyystää?? Luulisi sen tuosta väljentyvän pikkuhiljaa. Vai etsittekö taas taas uuden pillun??

Myös suomessa on myytävänä ainetta jota emään laittaen hieman saa piukkaa paikkaa. Sitä ei saa laittaa liikaan sillä se kutistaa sitten enättimen umpeen joksikin aikaa. Kymmeniä vuosia sitä on käytetty.

Ne idän naiset ei sitä tarvitse, hehän ovat pieniä sieviä nukkeja. Joita löllykät turistimiehet rahasta saavat, kun ei muuten.

Viimeksi muokattu:
brasileiru

Ihanaa lukea tallaista, nainhan se juuri olla pitaa! Surullista, jos se ei ole kaikille itsestaansevyys :((

Viimeksi muokattu:
onnekainkaikista
"Aika harva nainen ottaa esimerkiksi spermat suuhunsa, osa ei edes kasvoille, nielemisestä puhumattakaan. Samoin peppupanot ovat suurelle osalle naisia tabu. Aasialainen intiimihieroja ja ilolinnut yleensäkin nuo temput tekevät jo peruspaketissa."

Niin juuri. Ja miksi? Koska niille ressukoille MAKSETAAN siitä!! Ettekö tolvanat tajua. Onko kiva käyttää hyväkseen köyhiä naisia? Luuletteko että ne naiset HALUAA että te surkeat suomimiehet panette niitä perseeseen? Ei, vaan se on vähän pakko, tai parittaja hakkaa paskat pihalle.

:D Meikä ei ainakaan maksa latiakaan mun pienelle, tiukkaakin tiukemmalle Vietnamilaisavovaimolleni ja neiti suuttuu jos ei saa tuollaista pornoelokuvamaista seksiä mitä olette kuvailleet. En tiedä kaikista aasialaista, mutta ainakin minun kulta, vanhoillisvietnamilaisittain kasvatettu pitää sitä kunnia-asiana, että minulla on leveämpi hymy kuin muilla miehillä. Avovaimoni tekee töitä ja opiskelee yliopistossa.

Ensimmäinen kerta kun huomasin miten erilaista tämä on, kun olimme marketissa ja minulla oli korit käsissä ja kengännauha aukesi, avovaimoni plvistui eteeni sitomaan sen ja kaikki katsoivat paheksuvasti :D sitten sanoin hänelle että et saa tehdä noin enää :D Suomalainen nainen tekis tuossa tilanteessa näin: Sido kengännauhasi, meen katsoon uusia kalliita meikkejä jotka saat maksaa minulle :D

Yhteistyössä