Aargh! Tuote maksettu, myyjästä ei mitään elonmerkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huijattu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huijattu?

Vieras
Eilen tilasin huutonetistä osta heti-kohteen. Koska ilmoituksessa oli myyjän tilinumero jo valmiina niin pistin maksun heti menemään. Tänään olen yrittänyt ottaa myyjään yhteyttä sähköpostitse, että puhelimitse kyselläkseeni, että joko on paketti matkalla mutta tähän mennessä kaikki yritykseni saada myyjä kiinni ovat olleet turhia. Pitäisikö jo ilmoittaa poliisille?

Tää lienee vitsi? Eilen maksoit ja vielä tänään ei ole myyjästä kuulunut? Mitä jos vetäisit henkeä ja odottelisit ihan rauhassa pari päivää. Moni voi olla nyt vaikka joululomilla tms.

Siis eilen ostaheti kohde sulkeutui sun myötäkö????? HEI HALOO!!!!!!!! Ei mihinkään poliisiin yhteyttä,ei sua ole huijattu,ei ole kerenny koneelle varmaankaan vielä.

siis häh??!! :D

rauhoitu. luuletko, että jokainen kyttää nettiä monta kertaa päivässä? vaikka kohde on osta heti -kohde niin ei se tarkoita sitä, että myyjä on velvollinen tarkistamaan sitä joka päivä.

tää oli varmaan vitsi?

siinä voi mennä aikaa..huusin mäkin tossa ennen joulua yhen osta heti tuotteen ja maksoin myös heti sen,mutta en ole sitä vieläkään itelleni saanut ja kovasti toivon kuiteskin että pian sen saisin :)

[QUOTE="Aloittaja";22779227]Lisään vielä, että meillä on sama pankki....[/QUOTE]

EI sen väliä vaikka sama pankki........silti ei tarvitse päivystää koneella koko aikaa!!!Ostaa tuottee kaupasta jos noin kireelle vetää tää huutonetin käyttö.

Itse jos ostan osta heti kohteita ni kyllä mie ootan myös että myyjä ottaa yhteyttä mailitse ennen kuin maksan ostokseni jne..

Kyllä harmittais jos maksais heti ostokset eikä sit saa ees myyjään mitenkään yhteyttä. :/

Ai mä taas huudan osta heti kohteita ja meen samoin tein maksaa sen nettipankistani, tyyliin puolen tunnin sisällä. Vaikka en mitään ole myyjästä kuullu. Sit laitan vaan sähköpostin, että tuote huudettu ja maksettu.

Yhdellä myyjällä kesti 4 viikkoa lähettää yks tarravihko....

Yhteistyössä