Aargh!! Tunnen itseni turhaksi riippakiveksi ja ryhävalaaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä nyt turhaan hermoile siellä. Porukkaa ehtii eläkkeelle ennen kuin sinä olet palaamassa työelämään. Mulla ei ollut kuin yo-tutkinto lapset saadessani. Nyt töissä jne.

Ei muuta kuin niskaote ja kouluttautumaan:D
Pystyäkesi lukemaan tarvisit hoitajan ehkä pari - 4 tuntia per päivä?
Itsetunto lähtee nousemaan kun ylittää itsensä.
Mun äiti luki opeksi vaikka kuulemma mä olin pikkuvauva ja sillon kun se odotti mua. Kotona oli myös mun 2v3kk veli. Tosin.. mutsi onkin ihan kahjo noiden opiskelujen kanssa ollut aina ( vieläkin ).

Kun lapsentekoon olet ryhtynyt niin hoida nyt heidät ihmisen ikään kotona, pää pystyssä. Kotiäitiys on arvokas asia, työelämää ja opiskeluikää riittää vuosikymmenet, lapset ovat pieniä vain hetken.
Minä olen nyt vasta kouluun lähdössä ensimmäistä ammattia hakemaan, lapset 5v ja 3v. Ikää itsellä 26v.

Juu, korkeakoulututkinto löytyy jo, kiitos vain. Työnantaja teki pienet oharit kun jäin äitiyslomalle, eikä siitä enempää tässä. On vaan niin ällöttävä olo, kun on helle ja päätä särkee jatkuvasti. Alapääkin on paisunut kummallisen näköiseksi, oli kyllä jo esikoisen jäljiltä ihan kelvollinen horror-vahakabinettiin hirviöksi. Mitään ei oikein voi tehdä, kun meinaa tulla pissat housuun, ja raskautta on jäljellä vielä vaikka kuinka...

Yhteistyössä