U
Uusperheellinen
Vieras
Nytpä meillä onkin riemukas tilanne (joo eipä ole tähän asti ollutkaan :kieh: ) Mulla on ex, lasteni isä jonka olen jättänyt jo vuosia sitten kun oli tuuri juoppo...lähti ostamaan röökiä kiskalta ja palasi huonossa kunnossa kahden viikon päästä. No sitä ei sitten enää jaksanut, tuli raja vastaan kun aina huoli että mistä hoitaja lapsille jos ukko yhtäkkiä katoaa kun itsellä vuorotyö. No olihan siinä muutakin vääntö mm. ei tykänny ukko käydä töissä, huomasin vasta eron jälkeen miten rahat riittää paremmin kun yksi elätettävä vähemmän.
No lasten tapaamiset on menneet mitenkuten, pahimmillaan jätti kerran lapset viikonlopuksi yksin kotiinsa (5v ja 7v silloin) jonka jälkeen eivät tavanneet isäänsä hyvin pitkään aikaan. No siten on tapaillut epäsäännöllisesti ja usein, hyvin usein perunut taikka jättänyt vaan saapumatta. Lapset odottaneet iskää hakemaan reput pakattuna, melekin ulkovaatteet päällä. On siinä surua riittänyt minulla lohdutettavaksi kun ei ukkoa ole näkynyt. Ja sanomattakin selvää että lapset haluavat aina kännykät mukaan isälle.
No nytpä tämä exä tapasi yhden eukon, joka on myös toimeentulotuella elelevä alkki ja heillä onkin aikaa kehitellä kaikelaista kun ei tarvitse töitäkään tehdä. Keksivät sitten eräänä päivänä että minä en anna isän tavata lapsia, joo todellakin, olin siinä sitten
auki kun alkoi exän nyxältä (ihan vieraalta ihmiseltä) tekstiviestiä pukata mun puhelimeen että: kuinka voit itseäsi äidiksi kutsua ja nyt olet törmännyt niin kovaan luuhun että näet
Lopeti sen kun uhkasin poliisilla. Ja siten alkoikin lasten pommitus. Nyt ovat sitten viinahuuruissaan keksineet alkaa syyttää minun nykyistä miestä lapsen ahdistelusta. Ja ihan ovat soitetelleet lastenvalvojat ja kaikki läpi. Voi elämnän kevät mitähän vielä? Minä oon ihan että
:\| \|O \|O \|O \|O Asiassa ei teitenkään ole mitään perää, mutta sosiaaliväki haluaa asiasta silti keskustella. Ja hyvähän se on selvittää, mutta miten paljon tuollaiset sairaat alkit voi toisten elämää sotkea \|O \|O
No lasten tapaamiset on menneet mitenkuten, pahimmillaan jätti kerran lapset viikonlopuksi yksin kotiinsa (5v ja 7v silloin) jonka jälkeen eivät tavanneet isäänsä hyvin pitkään aikaan. No siten on tapaillut epäsäännöllisesti ja usein, hyvin usein perunut taikka jättänyt vaan saapumatta. Lapset odottaneet iskää hakemaan reput pakattuna, melekin ulkovaatteet päällä. On siinä surua riittänyt minulla lohdutettavaksi kun ei ukkoa ole näkynyt. Ja sanomattakin selvää että lapset haluavat aina kännykät mukaan isälle.
No nytpä tämä exä tapasi yhden eukon, joka on myös toimeentulotuella elelevä alkki ja heillä onkin aikaa kehitellä kaikelaista kun ei tarvitse töitäkään tehdä. Keksivät sitten eräänä päivänä että minä en anna isän tavata lapsia, joo todellakin, olin siinä sitten