aargghhh, nyt menee hermo!! Mitä suolasta tarjottavaa lisäksi, pää lyö tyhjää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iita

Vieras
Ja juhlatois lauantaina ja mä en keksi mitä suolasta tarjois muuta kuin kinkku hyrriä, millä muulla täytteellä vois tehdä ja mitä muuta kivaa vois tehdä lisäksi?

Makeena tarjottavana on täytekakku, mokkapaloja, suklaakakku ja keksejä

Suolaisia piirakoita, esim. kasvis, feta-pinaatti, broileri tai tonnikala. Vaihtoehtoisesti suolaiset tuulihatut tai vaikka sarvet (täytteeksi vaikka riisi-muna, jauheliha jne.) tai miten olisi pikkupizzat? Niihinkin saisi vaihtelua erilaisilla täytteillä ja sopivat kasvissyöjälle. Onhan noita vaihtoehtoja :)

Mä teen lauantaina tulisen broileri-hedelmäpiirakan. Ihan valmispohjan ajattelin ostaa ja sitten mulla tollasia liekkisuikaleita. Ananasta, homejuustoa, maissia, ehkä banaania. Päälle sulatettu tuorejuusto ja juustoraastetta. Täytteitä helppo vaihdella, vaikka täytteet vaihtuvat. Jos vieraita ilmoittautuu paljon, teen myös tonnikalapiirakan samalla menetelmällä, ehkä herkkusieniä ja sipulia kalan seuraksi.

haluisin tosta tonnikalsta tehdä jotain, oisko ohjetta? :)
Ja noita piirakoita ja munavoita laitan (miksiköhänen ite tota älynny? )
Oisko tohon feta-pinaattiin ohjetta, kuulosta hyvältä?

Kai se on kunon jo viikonlopun yli miettiny mitä tarjoo, ni ei oikeesti enää ees osaa miettiä, kun en haluis tarjota mitään perus kinkkupiirakkaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä teen lauantaina tulisen broileri-hedelmäpiirakan. Ihan valmispohjan ajattelin ostaa ja sitten mulla tollasia liekkisuikaleita. Ananasta, homejuustoa, maissia, ehkä banaania. Päälle sulatettu tuorejuusto ja juustoraastetta. Täytteitä helppo vaihdella, vaikka täytteet vaihtuvat. Jos vieraita ilmoittautuu paljon, teen myös tonnikalapiirakan samalla menetelmällä, ehkä herkkusieniä ja sipulia kalan seuraksi.

tässähän ois myös hyviä ideoita, meill etulee vieraita noin 30 + muutama lapsi omien kolmen lisäksi

Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Mitä on kinkkuhyrrät??? :|

valmis lehtitaikina levy jonka päälle levitetään, kinkku-paprika silppua sekotettuna ruohosipulituorejuustoon, kääritään levy kuten kääretorttu ja leikataan siivuja ja paistetaan

Saitko mitään tolkkua :) ?

ite teen jauhelihahyrriä, ihan pikkasen juustoraastetta ja pitsamaustetta päälle, sairaan hyviä!

http://www.sunnuntai.com/modules/system/stdreq.aspx?P=2037&VID=default&SID=174141165647179&A=open%3asunnuntai_2009%3aitem%3a188&S=2&C=38904

Alkuperäinen kirjoittaja iita:
Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Mitä on kinkkuhyrrät??? :|

valmis lehtitaikina levy jonka päälle levitetään, kinkku-paprika silppua sekotettuna ruohosipulituorejuustoon, kääritään levy kuten kääretorttu ja leikataan siivuja ja paistetaan

Saitko mitään tolkkua :) ?

Sain :p PItää kokeilla

Yhteistyössä