N
NYT RIITTI!
Vieras
Mä en voi käsittää miten joku jaksaa katsoa ton tantta-piian videoita. Mua ainakin alkaa tekee pahaa. Blogi on muuten ihan kiva ja tykkään lukea tekstejä, mutta videot saa vaan aikaan pahaaoloa. Eikä ketään kyllä edes kiinnosta nuo videot, katsoin ettei youtuben laskuriin ollut tullut montaakaan katselua.