AARGGH! Nyt riittää nuo vaatevideoiden katselut!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NYT RIITTI!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NYT RIITTI!

Vieras
Mä en voi käsittää miten joku jaksaa katsoa ton tantta-piian videoita. Mua ainakin alkaa tekee pahaa. Blogi on muuten ihan kiva ja tykkään lukea tekstejä, mutta videot saa vaan aikaan pahaaoloa. Eikä ketään kyllä edes kiinnosta nuo videot, katsoin ettei youtuben laskuriin ollut tullut montaakaan katselua.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
A
Viestiä
1
Luettu
2K
N

Yhteistyössä