Tarvitsisin vanhempien ja viisaampien neuvoja parisuhteeseeni. Olemme olleet kihloissa puolisoni kanssa nyt vuoden. Ennen kihlautumistamme aloin perustamaan yritystä joka ei erinäisistä syistä ottanut tuulta alleen. tästä johtuen omat raha tulot olivat todella rajalliset ja kihlattuni joutui hoitamaan oikeastaan kaikki kodin menot minun vuokra osuutta lukuunottamatta. En saanut 4kk töitä mistään ja laskut alkoivat kasaantua ja itselläni elämä aika tiukalla ja ilmeisesti aloin purkamaan sanallisesti ongelmiani kihlatulle ja hän päätti muuttaa takaisin sukunsa luo seinäjoelle ja erota minusta. sain sovittua puolisoni kanssa että pidämme taukoa kesään jotta kummankin elämä kerkeää rauhoittua.
Mutta pelko kiirii että miten kesällä saan hänet uskomaan sen että olen edellen hänen huomionsa arvoinen? ja saan hänen luottonsa takaisin siihen että pystyn hoitamaan asiat.
Kiitoksia jo valmiiksi!
Mutta pelko kiirii että miten kesällä saan hänet uskomaan sen että olen edellen hänen huomionsa arvoinen? ja saan hänen luottonsa takaisin siihen että pystyn hoitamaan asiat.
Kiitoksia jo valmiiksi!