S
"Squeeze"
Vieras
Flunssan oireen minulta katosi tänään ääni. Pari päivää ollut kova kurkkukipu ja eilen töissä jouduin käyttämään ääntä paljon. Tänään sitten ei kuulu kuin pihinää. Kurkku ei ole hirmuisen kipeä, hieman kyllä. Mutta lisäksi kitalaessa punainen näppylä, joka hirmu kipeä. Sitä veikkaan aftaksi, joka vielä kehittymässä.
Missä vaiheessa kannattaa suunnata lääkäriin, kun kyse kuitenkin flunssasta ja sen mukana lähteneestä äänestä. Niin ja kuinka kannattaa hoitaa?
On muuten hienoa sairastua lomalla!!!
Missä vaiheessa kannattaa suunnata lääkäriin, kun kyse kuitenkin flunssasta ja sen mukana lähteneestä äänestä. Niin ja kuinka kannattaa hoitaa?
On muuten hienoa sairastua lomalla!!!