Aamuyön taikoja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli aamuyö. Heräsin siihen, että minua pissatti. Kävin tarpeilla, ja kun tulin vessasta, mieheni seisoi oven edessä kulli kädessään ja käski minun hoitaa hänet. Vastasin, että ei nyt. Mun olisi pitänyt mennä nukkumaan, kello oli jo puoli 3 ja työvuoroni lähimarketissa alkaa jo kuudelta aamulla. No, menin sänkyyn makoilemaan. Ajattelin, että oikeastaan, se on vaan yksi huonosti nukuttu yö, mitä sitten? Aloin hivellä mieheni nännejä ja rintaa. Siirsin kättäni hitaasti silitellen alaspäin. Aloin silittää hänen terskaansa. Lopulta tajusin, että mitä järkeä tässä on? Jos tuotan vaan miehelle nautintoa, ja jään itse ilman? Avasin yöpöydän laatikon ja otin sieltä kondomin jonka laidoin sitten mieheni peniksen päälle. Hänen kullinsa oli aivan pystyssä. Nyt on hyvä, ajattelin, kun istuin alasti mieheni alavatsan päällä. Hän käski työntyä sisään. Aloin ratsastaa hitaasti mutta itsevarmasti. Mieheni käski lopettaa. Hän sanoi, että haluaa sittenkin hoitaa ensin minut. Menin selälleni, ja avasin reiteni. Ensin hän imi klitoristani. Sen jälkeen alkoi imeä nännejäni ja puristelemaan tissejäni. Sitten tapahtui jotain uskomatonta! Hän tuli sisääni erittäin voimakkailla työnnöillä ja huusin. HUUSIN ja voihkin niin kovaan ääneen, että naapureita kävi jopa sääliksi, mutten voinut sille mitään. Ajattelin että tämä on sen arvoista. Sen jälkeen hän alkoi nuolla minua. Hän jopa työnsi kielensä emättimeni sisälle, ja voihkin. Ahhhhhhh. Olin lähellä orgasmia, joten pyysin miestäni lopettamaan nuolemisen hetkeksi. En halunnut vielä tulla. Oho, vilkaisin kelloa, se oli jo 4.20. Kohta pitäisi jo lopettaa. Silti hoitelin vielä mieheni ja tulimme molemmat samaan aikaan. Hän nai minua ihanasti ja kovaa takaanpäin, ja samalla piiskasi, hyväili, hieroi, ja silitti, lähes nipisteli klitoristani. Teki hyvää. Tulimme lähes samalla sekunnilla. <3
 

Yhteistyössä