Aamupalasi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tarja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään. Aamupala on ihan turha...tiedän kyllä, että sen väitetään olevan päivän tärkein ateria, mutta kun se ei alas uppoa, niin se ei uppoa. Se on siis myös päivän vaikein ateria. Ja koska se jostain syystä on niin pirun hankala, olen päättänyt olla ja elää ilman sitä.

Vettä saatan aamusta pari kulausta ottaa, mutta ruokaa en saa alas ennen puoltapäivää.

Naudan suolalihaa kolme siivua ja iso kasa salaattia. Päälle kolme mukillista kahvia.

Itse olen opetellut nyt kuukauden ajan aamupalan syöntiä. Lihaa ja salaattia kuuluu tähän minun dieetin aamupalaan.

Mulla sama kun jollain tuolla aiemmin kommentoijalle, eli ihan turha yrittää syödä kun ei maistu niin ei maistu. SE vaan on niin vastenmielistä aamulla...

Alkuperäinen kirjoittaja Pläski kuitenkin;29462739:
Mulla sama kun jollain tuolla aiemmin kommentoijalle, eli ihan turha yrittää syödä kun ei maistu niin ei maistu. SE vaan on niin vastenmielistä aamulla...

Jospa opettelisit syömään aamupalan. Olet nickin perusteella ilmeisesti ylipainoinen. Oletko miettinyt, että osasyy siihen on tuo aamupalan puuttuminen. En tarkoita mitään puuroaamiaista, mikä on aivan höpöä, vaan kunnon munakas tai kinkkua ym. leikkelettä ja tumma pieni voileipä. Ihminen tarvitsee proteiineja heti aamusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pläski kuitenkin;29462739:
Minä syön normaalisti kunnon aamupalan ja aamulla pitää syödä. Mutta olen nyt ollut kipeänä niin haluttomuus ruokaa kohtaan aamulla johtuu siitä.

Uusimmat

Yhteistyössä