Aamupalasi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tarja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2 x Real margariinilla, keittokinkulla, kurkulla ja paprikalla
n. 3 rkl raejuustoa
iso lasi vettä
klementiini
maitokahvi

Minäkin kuuluin ennen niihin jotka eivät millään kyenneet syömään aamiaista, kunnes opettelemalla opettelin sen. Olen myös kuullut sellaisesta jutusta, että jokin on ruokavaliossa pielessä jollei aamulla ole nälkä. En tiedä sen todenmukaisuudesta sitten, mutta nykyään osaan jo kaivata aamupalaa, vaikka en tosiaan vuosiin saanut aamuisin alas muuta kuin kahvin.

Se juttu menee niin että illalla pitäis syödä niin kevyesti että aamulla tunnet nälkää. Mäkin kuuluin ennen niihin jotka ei saa aamulla mitään alas. Myös minä opettelemalla opettelin syömään aamiaista, edes jotain aina ja nyt tulee huono olo jos en syö aamulla. Oikeaoppisestihan aamulla pitäis juoda lasillinen vettä n. 10min. sisällä heräämisestä ja tunnin sisään syödä aamiainen, esim. puuro ja leipä yms. Sit ei pitäis koko päivän aikana tulla järkyttävää nälkää tai mielitekoja.

Banaani,lasillinen mehua ja cappuccino,mämmiä ja vaniliinikastiketta, ehkä viellä kupillinen tavallista kahvia maidolla.

Viimeksi muokattu:
2 sämpylää päällisillä, kuppi teetä ja lasi kotimehua. Ai niin ja puolikas rahkapulla.

Ei mullekaan maistu aamiainen heti heräämisen jälkeen, mutta näin vapaapäivinä aamupala syödäänkin kun ollaan oltu hereillä vähintään tunti. Työaamuina syön vasta töissä n. klo 9 ja herännyt olen kuuden aikaan.

Yhteistyössä