Aamulämmöistä!!

Eli kertokaahan te viisaammat ja kokeneemmat aamulämpöjen mittailijat, että nousevatko lämmöt vaikka ovulaatiota ei tapahtuisikaan? Mistään en ole löytänyt tätä tietoa. Kaikissa asiaa käsittelevissä jutuissa vaan lukee, että ovulaation jälkeen lämmöt nousevat.

En ole varma, että ovuloinko ollenkaan, joten mietin vaan, että voinko noista lämmöistä jotain päätellä?

Kiitos.
 
mun käsitykseni mukaan lämmöt ei nouse jos ovista ei ole tapahtunut. lämmöt vissiinkin kohoaa sen progesteronin ( kirjotinkohan oikein ) vaikutuksesta kun munasolu on irronnut ja siksi lämmöt nousee. mä en luota noihin aamulämpöihin pätkääkään! mittailin suusta aina samaan aikaan aamulla lämmöt ja niistä lämmöistä päätellen en ovuloinut. :kieh: ( eli ei tullut lämmön nousua, ei pientäkään... samassa oli koko kierron.) kuitenkin onnellisena olen raskaana tälläkin hetkellä :heart: juuri tuosta kyseisestä kierrosta raskautuneena :) jos et ole varma ovuloitko, niin oletko kokeillut ovulaatiotestejä? saa netistä edullisesti ja antavat aika luotettavan tuloksen jos testi on tehty oikein. yli 99%. itse ainakin hyvin bongasin niillä oviksen+ muut oireet nippailut yms. mutta mutta.... paljon tärppionnea sinulle :heart:
 

Yhteistyössä