Aamukahvia !

Kepsis
:hug: En mäkään ole vielä löytänyt sitä omaa juttua mitä etsin. Häröilen vaan kaikenlaista päämäärättömästi. Jospa se vielä iskee jostain kulman takaa. :)
voin kyllä sanoa ihanavalolle ja babylonille molemmille että maailma ei kaadu siitä että ei tiedä mikä on se oma juttu vanhempanakaan. monasti sellaiset ihmiset on mielenkiintoisia tapauksia jotka pitää "vaihtoehdot avoinna" kun ei ole vielä löytänyt sitä omaa juttua. itse suht myöhään tuon tiedostin että mikä on se mun juttu, mutta eihän sekään takaa vielä pysyvästi töitä, joten mitäpä turhaan paineita ottamaan
 
Huomenta!

Vähän hässäkkäaamu, ku auto pitää olla jo kasilta huollossa ja sitä ennen pitää kaikki saada asemapaikoihinsa :whistle: No ite oon valmiina, sanoin kuopus - esikoinen ja mies pukevat parhaillaan eli aikataulussa ollaan. SIISPÄ mä nyt sitte istun hetken kahvikupin kanssa tässä :saint:
 
Huomenta!

Vähän hässäkkäaamu, ku auto pitää olla jo kasilta huollossa ja sitä ennen pitää kaikki saada asemapaikoihinsa :whistle: No ite oon valmiina, sanoin kuopus - esikoinen ja mies pukevat parhaillaan eli aikataulussa ollaan. SIISPÄ mä nyt sitte istun hetken kahvikupin kanssa tässä :saint:
Meillä kun on tuollanen tilanne. Valmiina on minä ja muksut. Mitä tekee mies? Ku ollaan ulkovaatteissa, se sulkee vasta konettaan tai mene vessaan yms. |O :D
Ja naisia muka saa odottaa :O :D
 
:D Niin se muuten meilläkin usein on. Nyt ihme kyllä mieskin reippahana - olisko siks, kun on kyse hänen rakkaasta peltilehmästään :heart: :rolleyes:
Aivan joo, se kyllä muuttaa asiaa.. Toi ukon kaveri tuli joskus kattoon tota ikuisuusprojektia tuolla tallissa, niin mies oli alle minuutissa heittäny vaatteet niskaan suihkun jäljiltä, pistäny dödöt ja kammannu hiukset....... i wonder why....... :rolleyes:
 
Huomenta... Toipumisen tiellä, eka kertaa kahteen päiväään maistelen kahvia :) Ainut vaan että muksujen oli määrä mennä hoitoon mutta toisella löi maha ripulille heti aamusta... koko viikko taitaa mennä tän taudin kanssa tällä kertaa, onpa sitkeetä,,, taas siis lakanapyykkiä ja kämpän siivousta tiedossa koko päivä...
 
IhanaValo
Huomenta... Toipumisen tiellä, eka kertaa kahteen päiväään maistelen kahvia :) Ainut vaan että muksujen oli määrä mennä hoitoon mutta toisella löi maha ripulille heti aamusta... koko viikko taitaa mennä tän taudin kanssa tällä kertaa, onpa sitkeetä,,, taas siis lakanapyykkiä ja kämpän siivousta tiedossa koko päivä...
Paranemisia!
Meillä kans toisella lapsista maha ollu sekaisin useamman päivän, nyt pelätään tuliko oksutautikin vielä samaan syssyyn vai pelkkä löysä maha.
Itelläkin oli eilen vähän huono olo, mahaan sattui mut ei sen suurempaa sit.
 
Kepsis
Huomenta... Toipumisen tiellä, eka kertaa kahteen päiväään maistelen kahvia :) Ainut vaan että muksujen oli määrä mennä hoitoon mutta toisella löi maha ripulille heti aamusta... koko viikko taitaa mennä tän taudin kanssa tällä kertaa, onpa sitkeetä,,, taas siis lakanapyykkiä ja kämpän siivousta tiedossa koko päivä...
jaksamisia ja paranemisia sinne :)
 

Yhteistyössä