I
"Ilona"
Vieras
Lapseni 2 v 11 kk ja 5 v heräävät lähes poikkeuksetta pissalle klo 5 aamulla. He kaipaavat vielä apuani pissalla käymisessä yöllä (tiedän kyllä että tuo 5 v voisi mennä itse, mutta eipä mene). No eipä siinä mitään, mutta itse en saa nukahdettua sen jälkeen, vaikka kello soi klo 7. Eli mulla jää melkein joka aamu nukkumatta 1,5-2 tuntia. Silloin 07 kun kello soi, kyllä väsyttää ja tekisi mieli jäädä sänkyyn. Nukkumaan menen klo 23. Nukahtaminen sujuu illalla ihan ok, vaikka en maailman nopein nukahtaja ole silloinkaan.
Onko kellään ollut vastaavaa vaivaa, että aamuyöllä nukahtaminen ei enää onnistu, ja onko kukaan onnistunut löytämään siihen apua?
Jos lapset eivät heräisi pissalle niin heräisin varmaan itse siihen aikaan pissalle kuitenkin, eli jos nyt keskityttäisiin siihen uudelleen nukahtamisen parantamiseen eikä lasten pissaamiseen?
Onko kellään ollut vastaavaa vaivaa, että aamuyöllä nukahtaminen ei enää onnistu, ja onko kukaan onnistunut löytämään siihen apua?
Jos lapset eivät heräisi pissalle niin heräisin varmaan itse siihen aikaan pissalle kuitenkin, eli jos nyt keskityttäisiin siihen uudelleen nukahtamisen parantamiseen eikä lasten pissaamiseen?