Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666701:beep on poistunu koko palstalta ja lunan kanssa ei voi kun tapella.![]()
No tuollahan se on sun kavereissa uudella nimellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666701:beep on poistunu koko palstalta ja lunan kanssa ei voi kun tapella.![]()
No tuollahan se on sun kavereissa uudella nimellä.
Niivvarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666743:Älä jaksa? :O
Kun mä kirjoitan että 'nillittää' se ei ole hyökkäys. Edellisen ketjun oli tarkoitus kerätä tietyin kriteerein haluavat palstailijat yhteen ja samaan joukkoon, tarkoitukseni oli kiertäen kaartaen muistuttaa tästä, kun kerran aloitit oman ketjusi.
Edellisen ketjun aloittaja oli pyytänyt poistoa jo aiemmin (ei minulta) ja minä sen nyt pyynnöstään poistin. Järkytyin ajasta, jonka se kesti ja hölösuisena naisena toin sen julki. Sain miehisen vastaiskun ja tekstiä nettimaailman gigoista ja biteistä ja herraties mistä, ja naisellisesti vastasin 'älä nillitä'.
Ja perinaiselliseen tapaan vedit siteen hernehet nenähäs.....
Sori
Mummeliisan ketju kans poistoon.
tieksää, toi ehkä menee läpi jonkun yksinkertaisen ihmisen mielessä että sä et tarkoituksella yritä loukata, johan tämä vastauskin sen näyttää oikein hyvin millä linjalla sinä liikut asiassa.
helppohan se ämmäksi on huudella sieltä moden oikeuksien lomasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27668735:Kyllä. Väitän, että pitkät megaketjut jumittavat omalta osaltaan palstaa. Niiden poistoissa kestää ikuisuus, niiden pelkkä selaaminen on yhtä tuskaa puhumattakaan sitten edes jonkinmoisesta moderoinnista? Ei, mä en enää edes suostu availemaan noita megaketjuja.:snotty:
Jos hitusenkaan verran ymmärtää miten tällainen palsta toimii eikä pelkästään vaan sitä että tätä voi lukea ja tänne kirjoitella kaikkea hassua sillä internettiselaimella niin ymmärtää myös että tuollaiset ketjut todellakin kuormittavat palstaa ja hidastavat sen toimintaa kaikille. Koko paska on vielä googleindeksoitu mikä entisestään pahentaa tilannetta. Ei tuollaisten ketjujen poistoon mitään aloittajan "lupaa" pitäisi tarvia eikä edes kysyä mutta kertoo paljon ylläpidon tasosta sekin että näin tehdään.Tottakai kestää poistossa tovin aikaa, niin kestää kun poistat koneeltasikin jonkun kansion missä tuhansia tiedostoja, vaikka olisi kuinka pieniä.
Ei se ole mikään automaattinen viittaus siihen että palsta jumii sen takia
Uskon tuon sitten kun joku ihan oikea ylläpitäjä joka huoltaa servereitä tulee kertomaan tuon.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27668735:Kyllä. Väitän, että pitkät megaketjut jumittavat omalta osaltaan palstaa. Niiden poistoissa kestää ikuisuus, niiden pelkkä selaaminen on yhtä tuskaa puhumattakaan sitten edes jonkinmoisesta moderoinnista? Ei, mä en enää edes suostu availemaan noita megaketjuja.:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666776:No älä usko...........
Meidän huumorit ei ilmeisesti tänään kohtaa. Minä kirjoitan ja sinä liioittelet.
Mä olen ihan oikeasti pahoillani, enkä mä tarkoittanut muuta omalla tavallani asiaa ilmaista.
Mä olen koettanut pitää 'oman' persoonani myös modena, kaikki ei tykänneet ennenkään ja kaikki eivät tykkää vieläkään.
Modet eivät tee palstaa, me ollaan ihan tavallisia käyttäjiä, jotka valvovat keskusteluja. Ja ihan mutu-tuntumalla olen myös, kuten monet muutkin käyttäjät, arvellut että tuhansien sivujen ketjut voivat jumittaa palstaa.
Ei meillä ole sen kummempia koneita ja voimia, kuin mitä meille on synnyinlahjana suotu ja millaiset tietsikat ja yhteydet kukin on kaupasta irti saanut. Tietyin kriteerein ollaan modeina, ei sen perusteella mitä ymmärtää tietotekniikasta, koska tarkoitus on olla siivoojana.
Yp on asia erikseen
Laskeutuuko rauha?
Pikkuhiljaa alkaa porukka näkee miten pimeä kepsis oikeasti onkaan. haareminsa tosin tuskin uskoo vaikka pommi räjähtäisi .
Tervetuloa internettiin. Täällä ihmiset ovat eri mieltä kanssasi. Jos et kestä sitä, kannattaa poistua.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666743:Älä jaksa? :O
Kun mä kirjoitan että 'nillittää' se ei ole hyökkäys. Edellisen ketjun oli tarkoitus kerätä tietyin kriteerein haluavat palstailijat yhteen ja samaan joukkoon, tarkoitukseni oli kiertäen kaartaen muistuttaa tästä, kun kerran aloitit oman ketjusi.
Edellisen ketjun aloittaja oli pyytänyt poistoa jo aiemmin (ei minulta) ja minä sen nyt pyynnöstään poistin. Järkytyin ajasta, jonka se kesti ja hölösuisena naisena toin sen julki. Sain miehisen vastaiskun ja tekstiä nettimaailman gigoista ja biteistä ja herraties mistä, ja naisellisesti vastasin 'älä nillitä'.
Ja perinaiselliseen tapaan vedit sitten hernehet nenähäs.....
Sori