Aamuäree Olitkos ihan tosissas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naururyppy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666701:
beep on poistunu koko palstalta ja lunan kanssa ei voi kun tapella. :laugh:

Niivvarmaa

Älä jaksa? :O

Kun mä kirjoitan että 'nillittää' se ei ole hyökkäys. Edellisen ketjun oli tarkoitus kerätä tietyin kriteerein haluavat palstailijat yhteen ja samaan joukkoon, tarkoitukseni oli kiertäen kaartaen muistuttaa tästä, kun kerran aloitit oman ketjusi.

Edellisen ketjun aloittaja oli pyytänyt poistoa jo aiemmin (ei minulta) ja minä sen nyt pyynnöstään poistin. Järkytyin ajasta, jonka se kesti ja hölösuisena naisena toin sen julki. Sain miehisen vastaiskun ja tekstiä nettimaailman gigoista ja biteistä ja herraties mistä, ja naisellisesti vastasin 'älä nillitä'.

Ja perinaiselliseen tapaan vedit sitten hernehet nenähäs.....

Sori

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
EKE59meeU0ue96ZRkmgP4A2.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666743:

Kun mä kirjoitan että 'nillittää' se ei ole hyökkäys. Edellisen ketjun oli tarkoitus kerätä tietyin kriteerein haluavat palstailijat yhteen ja samaan joukkoon, tarkoitukseni oli kiertäen kaartaen muistuttaa tästä, kun kerran aloitit oman ketjusi.

Edellisen ketjun aloittaja oli pyytänyt poistoa jo aiemmin (ei minulta) ja minä sen nyt pyynnöstään poistin. Järkytyin ajasta, jonka se kesti ja hölösuisena naisena toin sen julki. Sain miehisen vastaiskun ja tekstiä nettimaailman gigoista ja biteistä ja herraties mistä, ja naisellisesti vastasin 'älä nillitä'.

Ja perinaiselliseen tapaan vedit siteen hernehet nenähäs.....

Sori

tieksää, toi ehkä menee läpi jonkun yksinkertaisen ihmisen mielessä että sä et tarkoituksella yritä loukata, johan tämä vastauskin sen näyttää oikein hyvin millä linjalla sinä liikut asiassa.

helppohan se ämmäksi on huudella sieltä moden oikeuksien lomasta.

No älä usko...........

Meidän huumorit ei ilmeisesti tänään kohtaa. Minä kirjoitan ja sinä liioittelet.
Mä olen ihan oikeasti pahoillani, enkä mä tarkoittanut muuta omalla tavallani asiaa ilmaista.

Mä olen koettanut pitää 'oman' persoonani myös modena, kaikki ei tykänneet ennenkään ja kaikki eivät tykkää vieläkään.
Modet eivät tee palstaa, me ollaan ihan tavallisia käyttäjiä, jotka valvovat keskusteluja. Ja ihan mutu-tuntumalla olen myös, kuten monet muutkin käyttäjät, arvellut että tuhansien sivujen ketjut voivat jumittaa palstaa.
Ei meillä ole sen kummempia koneita ja voimia, kuin mitä meille on synnyinlahjana suotu ja millaiset tietsikat ja yhteydet kukin on kaupasta irti saanut. Tietyin kriteerein ollaan modeina, ei sen perusteella mitä ymmärtää tietotekniikasta, koska tarkoitus on olla siivoojana.
Yp on asia erikseen :D

Laskeutuuko rauha?

Viimeksi muokattu:
Kyllä. Väitän, että pitkät megaketjut jumittavat omalta osaltaan palstaa. Niiden poistoissa kestää ikuisuus, niiden pelkkä selaaminen on yhtä tuskaa puhumattakaan sitten edes jonkinmoisesta moderoinnista? Ei, mä en enää edes suostu availemaan noita megaketjuja.:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27668735:
Kyllä. Väitän, että pitkät megaketjut jumittavat omalta osaltaan palstaa. Niiden poistoissa kestää ikuisuus, niiden pelkkä selaaminen on yhtä tuskaa puhumattakaan sitten edes jonkinmoisesta moderoinnista? Ei, mä en enää edes suostu availemaan noita megaketjuja.:snotty:

Tätä sanoin itsekin aikaa sitten, mutta eipäs uskottu. Olen muutamalla foorumilla nähnyt saman ilmiön.

Suht inhimillisenä megaketju pysyi ettei sinänsä tarvinnut moderointia ellei tietyt isommat flirttailut ole sitten sääntöjen vastaista.

[QUOTE="Vieras";27666141]Hyvä että poistit ne nolot sisäpiirijutut. Tosin, nillittäjä teki jo uuden.[/QUOTE]

Vedänkö kateuskortin tähän? Sisäpiirejähän täällä on useampia.

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Tottakai kestää poistossa tovin aikaa, niin kestää kun poistat koneeltasikin jonkun kansion missä tuhansia tiedostoja, vaikka olisi kuinka pieniä.

Ei se ole mikään automaattinen viittaus siihen että palsta jumii sen takia :D

Uskon tuon sitten kun joku ihan oikea ylläpitäjä joka huoltaa servereitä tulee kertomaan tuon.
Jos hitusenkaan verran ymmärtää miten tällainen palsta toimii eikä pelkästään vaan sitä että tätä voi lukea ja tänne kirjoitella kaikkea hassua sillä internettiselaimella niin ymmärtää myös että tuollaiset ketjut todellakin kuormittavat palstaa ja hidastavat sen toimintaa kaikille. Koko paska on vielä googleindeksoitu mikä entisestään pahentaa tilannetta. Ei tuollaisten ketjujen poistoon mitään aloittajan "lupaa" pitäisi tarvia eikä edes kysyä mutta kertoo paljon ylläpidon tasosta sekin että näin tehdään.

• Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27668735:

Saathan sinä väittää, mutta mihin faktaan tämän perustat? Ei se viestien ketju kuormita yhtään sen enempää palstaa kuin kokonaisviestimäärät koko palstalla. Kun joku menee johonkin ketjuun ei se palvelin lataa ihmiselle koko hemmetin 3700 sivua vaan sen sivun mihin on menossa. Joten ei se siitä yhtään enempää kuormita.

Jos kuormittaisi jostain syystä, niin silloin on virhe softassa, kuten olen sanonut jo useampaan kertaan.

Ainoa mikä voi kuormittaa on jatkuva aktiivisuuden suuri määrä sivustolla, mutta se on sama mihin viestiketjuun se aktiivisuus kohdistuu, se on se yleinen aktiivisuus foorumilla silloin se syy sille kuormitukselle.

Ja nuo jatkuvat lagit ja nykimiset on ilmenneet tässä viime aikoina parin kuukauden sisään, tuon ketjun "kulta-aika" osuu kyllä paljon kauemmaksi. Joten paljon todennäköisempi syy on se että palvelimille on perustettu muita palveluita lisää ja palstan viemä teho on joutunut supistamisen kohteeksi. Tai jostain syystä palstalle on alkanut tulemaan todella paljon liikennettä muuten.

Näitähän ei voi kuin spekuloida kun ei näistä puhuta julkisesti. Eikä ne kyllä yleensä ottaen tietenkään ketään kiinnosta, vasta kun tulee ongelmia.

Mutta se että syyttää jotain ketjua lagista on aikalailla tuulesta temmattua, koska ainoa syy sille olisi se että se on vain suosittu ketju reaaliaikaisesti jossa lappaa kokoaika vieraita iso määrä kirjoittamassa. mutta eipä sinne ole koskaan ängennyt paria kymmentä enempää kerralla kirjoittelemaan.

jos se kyykyttää palvelimen niin silloin kyllä käytetään jotain sota-ajan rakkinetta purkkavirityksillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666776:
No älä usko...........

Meidän huumorit ei ilmeisesti tänään kohtaa. Minä kirjoitan ja sinä liioittelet.
Mä olen ihan oikeasti pahoillani, enkä mä tarkoittanut muuta omalla tavallani asiaa ilmaista.

Mä olen koettanut pitää 'oman' persoonani myös modena, kaikki ei tykänneet ennenkään ja kaikki eivät tykkää vieläkään.
Modet eivät tee palstaa, me ollaan ihan tavallisia käyttäjiä, jotka valvovat keskusteluja. Ja ihan mutu-tuntumalla olen myös, kuten monet muutkin käyttäjät, arvellut että tuhansien sivujen ketjut voivat jumittaa palstaa.
Ei meillä ole sen kummempia koneita ja voimia, kuin mitä meille on synnyinlahjana suotu ja millaiset tietsikat ja yhteydet kukin on kaupasta irti saanut. Tietyin kriteerein ollaan modeina, ei sen perusteella mitä ymmärtää tietotekniikasta, koska tarkoitus on olla siivoojana.
Yp on asia erikseen :D

Laskeutuuko rauha?

Pikkuhiljaa alkaa porukka näkee miten pimeä kepsis oikeasti onkaan. haareminsa tosin tuskin uskoo vaikka pommi räjähtäisi .

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Kepakko";27671720]Neiti Kepsis ei itse siedä ollenkaan sitä jos jollain on erilainen mielipide.[/QUOTE]

Voi hyvin kestän, ei nyt kannata epätoivoisesti kalastella vieraan siellä. Varsinkin jos ei oikeasti ole keskustelemassa asiasta vaan yrittää ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666743:

Ja perinaiselliseen tapaan vedit sitten hernehet nenähäs.....

Sori

Taisit ylittää valtuutesi, kun kerroit kuka pyysi poistoa.

Mummeliisan megaketju myös lukkoon!

Yhteistyössä