Aalto-maljakko tiskikoneeseen ?

No kun tuota minäki mietin että lasia se on ja PERIAATTEES pitäis kestää.. Minulla se valkoinen versio, sitä järkeilin että olisiko siinä väritykses joku ettei sais mutta lisää otan kommentteja vastaan josko joku on pessyt....
 
Mulla on semmoinen iso valkoinen ja olen pessyt ihan koneessa ja kunnossa on. Katsot vaan ettei mikään pääse siihen osumaan, niin ei vahinkoja satu.

Mä en ees miettinyt ettei vois koneeseen laittaa. Kivi, tuikutkin pesen koneessa ja mariskoolit ja muutkin astiat. Kyllä lasi sen kestää. Ja ku noi on veil paksua lasia, eikä mitään haperoa hienon hienoa ohutta lasia. Shamppanja/viini lasit pesenkin käsin, sillä niihin tulee pintajännite ja ohut lasi VOI säröillä koneessa.
 
Miksi arvailla ku täältä löytyy valmistajan vastaus:

Kaikkein rasittavin vastaus on tällainen. Tyyppi tietää vastauksen, muttei kirjoita sitä tähän. Laittaa linkin joka on jo nyt 14 vuotta myöhemmin vanhentunut. Tämä keskustelu on silti ensimmäinen googlen hakutuloksissa. Ärsyttävää. Eikun lisää googlailemaan.
 

Yhteistyössä