Mulla on ihan tyhjänpanttina kaapissa aalto-maljakko, sain sen valmistujaislahjaksi. Keksikää sille jotain käyttöä.
Olishan tuo ihan nätti sellasenaankin, mutta sitä ei voi pitää missään pöydällä, koska jostain kumman syystä sinne kertyy mitä ihmeellisempää roinaa, aina ruuveista ja ruuvimeisseleistä alkaen!
Joskus laitoin sinne vettä ja tuikkuja kellumaan, mutta nyt olen ajatellut, josko siihen tekisi jonkin syksyisen asetelman, mutta millaisen. Olisko kellään ideoita???
Olishan tuo ihan nätti sellasenaankin, mutta sitä ei voi pitää missään pöydällä, koska jostain kumman syystä sinne kertyy mitä ihmeellisempää roinaa, aina ruuveista ja ruuvimeisseleistä alkaen!
Joskus laitoin sinne vettä ja tuikkuja kellumaan, mutta nyt olen ajatellut, josko siihen tekisi jonkin syksyisen asetelman, mutta millaisen. Olisko kellään ideoita???