Aahaha, vitja mikä munaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Yks äljäkkeen kaveri heitti muijansa pihalle hiljan, kun sille selvis siitä muijasta ne asiat mitkä me on tiedetty jo kauan. Rakkaus on sokeaa :|
No mutta, äljäke tossa vähän aikaa sitten naureskeli, kuin tällä kaverilla menee nyt lujaa.. muijat vaihtuu ja kuulemma viimeksi kun äljäke oli tätä kaveria nähnyt, se hoiteli kahta parikymppistä muijaa samaan aikaan.
Mitäs cothis tähän pätevänä? "Aijaa, oho.. kysy siltä ens kerran ku näet, että hoitelisko se muakin?" :saint:

Saa nähdä tuleeko kuittia jahka äljäke on hoitanut kersan yöpuulle :ashamed: :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Yks äljäkkeen kaveri heitti muijansa pihalle hiljan, kun sille selvis siitä muijasta ne asiat mitkä me on tiedetty jo kauan. Rakkaus on sokeaa :|
No mutta, äljäke tossa vähän aikaa sitten naureskeli, kuin tällä kaverilla menee nyt lujaa.. muijat vaihtuu ja kuulemma viimeksi kun äljäke oli tätä kaveria nähnyt, se hoiteli kahta parikymppistä muijaa samaan aikaan.
Mitäs cothis tähän pätevänä? "Aijaa, oho.. kysy siltä ens kerran ku näet, että hoitelisko se muakin?" :saint:

Saa nähdä tuleeko kuittia jahka äljäke on hoitanut kersan yöpuulle :ashamed: :snotty: :D

MIKSI IHMEESSÄ TE ETTE OO KERTONEET SILLE JOS OLETTE TIETÄNEET????

Mitä ystävyyttä tuo on???

Me puhuttiin kerran miehen kaa komen kimpasta ja se kysy kenet huolisin. Mä sit välttelin ja luettelin kaikkia julkkiksia (siis jos pakko ois, ei mua kyl kiinnosta) mut vaati sit sanoo jonkun tutun. No sanoin sen parhaan kaverin ku mun mielestä ihan jees ja nekin tunteneet niin kauan et periaatteessa so what. Joo... ei ois pitänyt sanoo :D Ite kysyy ja sit suuttuu! Ko naiset hemmetti :D

Alkuperäinen kirjoittaja paskat:
MIKSI IHMEESSÄ TE ETTE OO KERTONEET SILLE JOS OLETTE TIETÄNEET????

Mitä ystävyyttä tuo on???

Pidä sinä kuules suusi supussa asioista, joista et mitään tiedä. Suhde kesti kuitenkin vuosia, ja ajoittain joku yritti tälle kaverille jotain sanoa.. mitään pahaa se ei voinut uskoa, joten ei siinä auttanut enää kuin jäädä odottamaan että muija jää itse kiinni teoistaan ja tekemättä jättämisistään.

Alkuperäinen kirjoittaja LoL:
Me puhuttiin kerran miehen kaa komen kimpasta ja se kysy kenet huolisin. Mä sit välttelin ja luettelin kaikkia julkkiksia (siis jos pakko ois, ei mua kyl kiinnosta) mut vaati sit sanoo jonkun tutun. No sanoin sen parhaan kaverin ku mun mielestä ihan jees ja nekin tunteneet niin kauan et periaatteessa so what. Joo... ei ois pitänyt sanoo :D Ite kysyy ja sit suuttuu! Ko naiset hemmetti :D

:laugh:

Eikä, voi helkkari.. äljäke laittaa edelleen kersaa nukkumaan ja äljäkkeen puhelin rupes soimaan. Tää ko. kaveri yritti soittaa, mä repesin ihan täysin kun mietin että vastaisin sille niin olikin vaan pakko hiljentää se soittoääni :laugh:
Voi hitto mulla on nyt kyllä hauskaa mun munauksen kustannuksella :D

Yhteistyössä