Aah tätä elämää;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millamagia59
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millamagia59

Vieras
Kun sen oikein ymmärtää. Loikoilen takapihan terassilla ja naputtelen viestiä.
Perhe on mökkeilemässä ja kohta pitäis laittaa itelleen jotain syötävää. Vielä on muutama tunti vapaata ja sitten klo 18 lähden 12h yövuoroon ja samoin on huomenna. Eilen olin 16h tuntia töissä ja fillaroin 21 km kotiin. Kotona oli laitettu paikat kuntoon (mies ennen mökille lähtöään) ja sitten vaan nautin pari siideriä ennen nukkumaan menoa.

• Tykkää
Reactions: Setis.
Kateellisten trollipiskien ruokinta-aika on taas nyt 🤭

Hra isoherra jonka firmalle tein taas hiljattain keikkaa kivoilla tienesteillä, sanoi hiljattain että Euroopan pääkonttorista on piakkoin tulossa puhelu, kun tarvitsevat konsulttia muuallakin kuin täällä Suomessa. Pitää siis pakata reppua piakkoin.

Ja yllättäen oivalluksilleni on kysyntää myös rapakon takana. Mutta täysin eri kohteissa kuin em. Homma alkaa paisumaan kuin pullataikina… 😬

Alan nyt väsäämään meiliä sinne. Ihmetyttää vaan kun niin valtaisa organisaatio ei tiedä ko aiheesta yhtään mitään. Kyse on väh kymmenien, ellei jopa satojen miljoonien hyödyistä koko sillä valtavalla mantereella, jos eivät ole liian vanhoillisia hyödyntämään sitä todistettavaa juttua. Ja seuraavaksi sitten Kanada, jos siellä ollaan yhtä uupeloita tällä alalla?

Ja sori, yksityiskohtiin en voi mennä… 🤐

Äläkä @Lispetti hoputa 😅 nyt alkaa lyyti kirjoittamaan kauas rapakon taa 🖋📩📫

Niin, aah tätä elämää ❤😍🥰😘

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kateellisten trollipiskien ruokinta-aika on taas nyt 🤭

Hra isoherra jonka firmalle tein taas hiljattain keikkaa kivoilla tienesteillä, sanoi hiljattain että Euroopan pääkonttorista on piakkoin tulossa puhelu, kun tarvitsevat konsulttia muuallakin kuin täällä Suomessa. Pitää siis pakata reppua piakkoin.

Ja yllättäen oivalluksilleni on kysyntää myös rapakon takana. Mutta täysin eri kohteissa kuin em. Homma alkaa paisumaan kuin pullataikina… 😬

Alan nyt väsäämään meiliä sinne. Ihmetyttää vaan kun niin valtaisa organisaatio ei tiedä ko aiheesta yhtään mitään. Kyse on väh kymmenien, ellei jopa satojen miljoonien hyödyistä koko sillä valtavalla mantereella, jos eivät ole liian vanhoillisia hyödyntämään sitä todistettavaa juttua. Ja seuraavaksi sitten Kanada, jos siellä ollaan yhtä uupeloita tällä alalla?

Ja sori, yksityiskohtiin en voi mennä… 🤐

Äläkä @Lispetti hoputa 😅 nyt alkaa lyyti kirjoittamaan kauas rapakon taa 🖋📩📫

Niin, aah tätä elämää ❤😍🥰😘
Äijjä ei pääse koskaan (oikeasti) eläkkeelle!😁❤️

Hyviä asiantuntijoita tarvitaan aina!👍
Olet haluttua kamaa!🔥 Go Setis!!!🔥

• Rakkaus
Äijjä ei pääse koskaan (oikeasti) eläkkeelle!

Hyviä asiantuntijoita tarvitaan aina!
Olet haluttua kamaa! Go Setis!!!
No mä oon levännyt laakereilla aika monta vuotta, mutta kokoajan kaikesta nauttien.

Nää on sellaisia hommia että kun koulutan pienen porukan alalle, niin ne pystyy sitä siellä sitten jatkamaan samalla kaavalla ja jakautumaan kiihkeällä tahdilla kuin sikiösolut 😄

Eli joitain keikkoja sinne ja vetäisen itselle vaikka yhden prossan palkkioksi. Milleistä puhuttaessa se on ihan kohtuullista tuloa 💰💰💰 🤭

Aijuu, takaisin kynäilemään…

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
No mä oon levännyt laakereilla aika monta vuotta, mutta kokoajan kaikesta nauttien.

Nää on sellaisia hommia että kun koulutan pienen porukan alalle, niin ne pystyy sitä siellä sitten jatkamaan samalla kaavalla ja jakautumaan kiihkeällä tahdilla kuin sikiösolut 😄

Eli joitain keikkoja sinne ja vetäisen itselle vaikka yhden prossan palkkioksi. Milleistä puhuttaessa se on ihan kohtuullista tuloa 💰💰💰 🤭

Aijuu, takaisin kynäilemään…
Ja on se mentaalisestikin tärkeää kokea että tarvitaan, ei pelkkä raha merkkaa!❤️

I’m happy for you!🥰

• Rakkaus

Yhteistyössä