Aah, suorastaan Orgastista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hemmetti sentään, tytön isä toi kaks isoo levyä Kalev suklaata laivalta, valkosuklaata jossa mustikkaa ja crispiä. Ja voi elämän käsi ku voi olla hyvää!!!! :p Oikeesti, en mä ihmettele yhtään jos suklaata pidetään seksin korvikkeena! :D

Mihinpä mä enää miestä tarvisin!? :saint: Paitsi tietenki aina välillä hakemaan tuota suklaata sieltä laivalta.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Hemmetti sentään, tytön isä toi kaks isoo levyä Kalev suklaata laivalta, valkosuklaata jossa mustikkaa ja crispiä. Ja voi elämän käsi ku voi olla hyvää!!!! :p Oikeesti, en mä ihmettele yhtään jos suklaata pidetään seksin korvikkeena! :D

Mihinpä mä enää miestä tarvisin!? :saint: Paitsi tietenki aina välillä hakemaan tuota suklaata sieltä laivalta.. :laugh:

EI SAA KIUSATA !!! :D terveisin suklaaholisti karkkilakossa :)

Ja mä en oo ikinä voinu ymmärtää, että sitä seksiin verrateen. Olen kyllä siinä luulossa, että mieheni ei ole mitenkään keskivertoa parempi sekstailija, mutta että en vaan oo ikänä ollu minkään makeen perään erityisemmin.

Kebabit yms. on enempi mun makuuni :D

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Ja mä en oo ikinä voinu ymmärtää, että sitä seksiin verrateen. Olen kyllä siinä luulossa, että mieheni ei ole mitenkään keskivertoa parempi sekstailija, mutta että en vaan oo ikänä ollu minkään makeen perään erityisemmin.

Mä oon ihan hulluna suklaan perään! Välillä aina iskee sellaset hillittömät suklaantuskat ettei mitää rajaa! :p

Sama, en tykkää makeasta yhtään. Mutta sipsit ja muut suolaset herkut :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Sama, en tykkää makeasta yhtään. Mutta sipsit ja muut suolaset herkut :p :p

Kyllä mäkin sipseistä ja muistaki suolasista tykkään, herkku ku herkku, kaikki menee :D Mutta suklaa on ykköstä (paitsi tumma).

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Sitä suklaata saa muuten marketistakin... Ainakin Cittarissa oon nähny.

Onks se just tätä samaa?

Mun ymmärtääkseni on. Käy ostaan testilevy ja maista... Sillähän se selviää. :D

Ku mä oon mielestäni jotai samantyylistä jo testannu eikä se ollu näin hyvää.. Mä tykkään tosta ku siinä on ihanan isoja ja pehmeitä nuo mustikanpalat :p Mut täytyy kattella ku ens kerran käy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Pöh, ap on vain seksin puutteesa, koska vetää suklaatia kaksin käsin

Kai se myönnettävä on.. :whistle: :laugh: :laugh:

Ota yhteys Raneen, se varmaankin järkkää sexiä sulle

Juu, ihan niin puutteessa mä en sentää viel ole.. Kyllä sitä aina hätä keinot keksii.. :whistle: :laugh:

Sitä suklaata saa muuten marketistakin... Ainakin Cittarissa oon nähny.

Onks se just tätä samaa?

Mun ymmärtääkseni on. Käy ostaan testilevy ja maista... Sillähän se selviää. :D

Ku mä oon mielestäni jotai samantyylistä jo testannu eikä se ollu näin hyvää.. Mä tykkään tosta ku siinä on ihanan isoja ja pehmeitä nuo mustikanpalat :p Mut täytyy kattella ku ens kerran käy :D

Eilen katoin Cittarissa, että oli tarjouksessa kalev-suklaa... Se mustikka-krispi on valkosuklaata, muitakin makuja oli. En tiä onko ihan samaa, mut mun mielestä se on hyvää. :p

Yhteistyössä