Ääh miks mulla on näin epätoivoinen olo enkä luota itteeni yhtään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Maanantaina alkais se työ hommeli ja se homma on semmoista mihin ei voi missään koulussa kouluttautua.Jokainen työntekijä siellä puljussa on kädestäpitäen opetettu siihen hommaan.Tää ei oo yhtään kivaa kun vatvon päässäni jos en opikkaan. :/ Tosin yritän nyt lohduttautua sillä et opinhan mä aikoinaan puutarhaan liittyvät jutut vaikkei mulla ollut mitään haisua mistään ja lopuksi jo olin ihan yksin koko puljussa töissä.Rohkasua nyt muijat tänne. |O

Opit sä.
Ihan varmasti!

Ja sitten jos jokin menee vähän vikaan niin muistelet vain sitä, että Ruusa sai taikakosketuksellaan sen yhden vempeleen -joka käytännössä oli mahdotonta saada sekoamaan- kertaheitolla huoltokuntoon... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no mitä sie siis meet tekemään?
Liittyy elintarvikkeisiin. ;)

ja siulla ei ollu koulutusta vai ymmärsinkö oikein? onko kovinki kaukana omasta koulutuksesta? jos ei oo niin sitte ihan varmaan opit. ja sehän sitte riippuu myös siittä että miten nopiasti opit uusia asioita muutenki.

Mie olen ollu kahessa työpaikassa missä on opetettu työt "kädestä pitäen" ja kyllä ne vaan kummasti tuli opittua, vaikka alkuun tuntukin ettei tästä tuu ikinä mitään muuta kun sanomista. ;)

no mitä sie siis meet tekemään?
Liittyy elintarvikkeisiin. ;)

ja siulla ei ollu koulutusta vai ymmärsinkö oikein? onko kovinki kaukana omasta koulutuksesta? jos ei oo niin sitte ihan varmaan opit. ja sehän sitte riippuu myös siittä että miten nopiasti opit uusia asioita muutenki.
Siis tähän työhön ei voi kouluttautua missään oppilaitoksessa.Ja tavallaan liippaa kutakuinkin läheltä omaa ammattiani.Sekin vielä et tää olis niinku vakipaikka joka on enemmän ku plussaa ja siks ei olis paljoo varaa kämmätä. :headwall:

No baarialalle voi kouluttautua, mutta tekemällä mä ole sen oppinut. En nyt ehkä mitään kauhean erikoisia paukkuja osaa tehdä, mutta joitakin kuitenkin.

Että kyllä sen homman tekemällä oppii! Totta kai sua jännittää, mutta kyllä se helpottaa. :hug: =)

Kiitos vaan kaikille :flower: Ja sekin vielä ressaa et kun siellä on monta eri työvaihetta missä sitten pitää itsenäisesti työskennellä niin sais olla jonku aikaa aina yhdessä hommassa enneku siirrytään opetteleen seuraavaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No baarialalle voi kouluttautua, mutta tekemällä mä ole sen oppinut. En nyt ehkä mitään kauhean erikoisia paukkuja osaa tehdä, mutta joitakin kuitenkin.

Että kyllä sen homman tekemällä oppii! Totta kai sua jännittää, mutta kyllä se helpottaa. :hug: =)
Jos mä tilaan sulta kossuvissyn osaatko tehdä? :D

kyllä sie varmaan opit. eikö se niin mee että työ tekijäänsä opettaa? =)

mietin vaan että mikä elintarvikkeisiin liittyvä on semmosta missä on monta vaihetta ja mihin ei voi kouluttautua... liukuhihnatyöskentely? kaveri oli raision tehtaalla pakkaamassa margariinia kerran ja siihenhän ei tietty voi kouluttautua missään... joten ilmeisesti samankaltaista duunia teet.

Maanantaina alkais se työ hommeli ja se homma on semmoista mihin ei voi missään koulussa kouluttautua.Jokainen työntekijä siellä puljussa on kädestäpitäen opetettu siihen hommaan.Tää ei oo yhtään kivaa kun vatvon päässäni jos en opikkaan. :/ Tosin yritän nyt lohduttautua sillä et opinhan mä aikoinaan puutarhaan liittyvät jutut vaikkei mulla ollut mitään haisua mistään ja lopuksi jo olin ihan yksin koko puljussa töissä.Rohkasua nyt muijat tänne. |O

hei multa ei riitä ees sympatiaa saati rohkaisua. pieniä sun murheet, eikä mitenkään kosketa ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja sontikka:

hei multa ei riitä ees sympatiaa saati rohkaisua. pieniä sun murheet, eikä mitenkään kosketa ketään.

miksi siis edes vaivauduit kommentoimaan?! onneksi olkoon pintelin työpaikasta :flower: hyvin se menee,mäkin vasta aloitin työt(tosin oon ollut aiemminkin siellä)mutta sinne oli tullut kaikenlaista uutta vehjettä mitä piti oppia käyttämään ja nyt jo hallitsen kaikki hyvin =)

Onnea työpaikasta! :flower:
Tottakai opit ja hyvin se lähtee!
Itse koin vähän vastaavan tilanteen vuosi sitten ja tässä sitä ollaan edelleen samassa työpaikassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja sontikka:

miksi siis edes vaivauduit kommentoimaan?! onneksi olkoon pintelin työpaikasta :flower: hyvin se menee,mäkin vasta aloitin työt(tosin oon ollut aiemminkin siellä)mutta sinne oli tullut kaikenlaista uutta vehjettä mitä piti oppia käyttämään ja nyt jo hallitsen kaikki hyvin =)

Mitä?? Eikö ookkaan coolia sanoa mitä ajattelee? Kun en oo mikään nuolija luonteeltani. Ja kai sitä saa mielipiteensä sanoa.

Yhteistyössä