aaargh kyllä ottaa pattiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
tuli puheeks työasioista ja joululahjoista miehen kanssa... ite oon tällä hetkellä kahden pienen lapsen kanssa kotona hoitovapaalla... mies kyseli joko mä olen käynyt kattelemassa joululahjoja(minä yleensä hoidan joululahja ostokset niinku esim anopille, isovanhemmille jne) hän kun ei muka ikään kerkee kun on töissä... sanoin etten ole ehtinyt käymään... mies sitten hämmästeli että miten en ole "kun oot vaan kotona eikä tarvi töis kulkea"... no en mä täälä kotona vaan istuskele ja pyörittele peukaloitani.. hommaa on jokaiselle päivälle... ja mene nyt tonne kauppoihin kiertelemään kahden kitisevän lapsen kanssa eikä oo mitään hajua mitä kenellekkin ostaa... no ehkä mä sitten olen vaan heikko, laiska ja avuton... ärsyttää vaan kun mies ei taida tajutakaan millaisia päiviä mulla on täällä lasten kanssa....

Niin, moni ei tajua että pienten lasten kanssa oleminen käy työstä. Mitä jos teette ne yhdessä viikonloppuna? Tai jätät miehes kotiin lasten kanssa, ja menet yksin?

Ovat ilmeisesti jotain ongelma lapsia kun ei voi viedä kauppaan, kyllä yleensä aikaa riittää kaupoissa kulkemiseen kun riittää aikaa parturiinkin kotona olevalla.

[QUOTE="Kenguru";22503061]Niin, moni ei tajua että pienten lasten kanssa oleminen käy työstä. Mitä jos teette ne yhdessä viikonloppuna? Tai jätät miehes kotiin lasten kanssa, ja menet yksin?[/QUOTE]

näin ajattelin että ens viikonloppuna jätän miehen lasten kanssa.. pitää vaan olla tarkkana ja ajoissa liikenteessä ettei mies kerkee aamulla livahtaa metsästys majalle.....

Mun mies ei enää lauo, nyt on lomautuksella ollut 4kk ja olen ihan ottamalla ottanut omaa aikaa ennen vauvan syntymää kun 3 vuotta olen yksin porukkaa ja kotia pyörittänyt. Kyllä jo yksi 5 tunnin poissaolo täältä sai miehen toteamaan illalla että miten sä oikeesti jaksat täällä?! Meillä lapset 3v4kk, 1v9kk ja vauva nyt 1kk.

Yhteistyössä