9vuotta yhdessä, mies räpeltää ku poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venudv K18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venudv K18

Vieras
Viimeksi jäi seksi kesken Koska mulle riitti. Ajatteleeko miehet mitään vai kuinka se on niin vaikeeta? ,klitoristahan runnotaan miten sattuu. Ja muutenkin esileikkeihin kuuluu vasn se että vatkataan puolison jalkojen väli ä miten sattuu.
Nautin myös toki siitä että kun olen juuri käynyt suihkussa että ensin hierotaan kovakouraisesti jalkojen väliä ja sitte pyyhkäistään sillä kädellä tissiä.

Mikä vaivaa miestä joka ei ole 9-vuodessa oppinut mistä yksi nainen nauttii ja mistä ei.

Tykkäisköhän mies siitä että survaisis aina välillä vaikka palleista niin että sattuu.
Pysäytin miehen homma n kaksi kertaa ja sanoin että hellemmin. Ja alko vielä survoo. Sitten mulle riitti. Jotain pitää kyetä oppimaan!

Öh, oletko sitten aina kertonut mistä pidät ja mistä et? o_O Miehet ei ole mitään ajatusten lukijoita, heille pitää kertoa tuo, että oppisivat. Alapäätä kouriessa voi sanoa suoraan, että ei noin ja vaikka näyttää sitten ohjaten kättä ja antaen ohjeita, että miten se on mukavaa.

Mikä vaivaa miestä joka ei ole 9-vuodessa oppinut mistä yksi nainen nauttii ja mistä ei.

Ja mikä vaivaa naista joka ei ole 9 vuodessa oppinut kertomaan mistä nauttii ja mistä ei?!

• Tykkää
Reactions: 0roosa0

Ja mikä vaivaa naista joka ei ole 9 vuodessa oppinut kertomaan mistä nauttii ja mistä ei?!
Olihan tuo kertonut, etkö lukenut.

Mutta joo, yhdeksässä vuodessa luulisi olevan tarpeeksi aikaa kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Ja mitä aiemmin, sen parempi.

Sama kun lasten kasvatuksessa tai koiran koulutuksessa:hyviä juttuja pitää muistaa kehua, vääristä selkeästi ilmoittaa, että ei noin. Jos ei opi, niin sitten turhan vaikeaksi menee.

Sopivaa koloa odotellaan tarpeeksi kaukana esim. siellä karvakolmion luona, jotta on riittävästi matkaa kiihdyttää puikahtaakseen sopivaksi katsomaansa väliin.

Yhteistyössä