9v tyttö pelaa k-18 tappelupeliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RuHaa80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RuHaa80

Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=539089&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19653&compartmentId=42152&categoryId=42155

en tiedä onnistuiko linkitys..
mitä mieltä olette, mies antaa 9v tytön pelata tätä peliä, taitaa kyllä olla ihan eka ko. sarjan pelistä, mutta k-18 kuitenkin... ite en todellakaan pidä asiasta, mutta mun sanaa ei tässä taloudessa kuunnella.. ja tyttö on pelannut tota peliä jo ekan kerran varmaan 7 vuotiaana...

No ite en antais pelata k-18 pelejä ihan vaan siks ku syystä ne ikärajat niihin on laitettu. Ei oo niin pienen peli vielä. En anna katsella k-18 elokuviakaan tai aikuisviihdettä...

Toisekseen, ihan sama onko se ok vai ei, mut kyllähän sullakin täytyy joku sanavalta olla teillä! Nyt otat ittees niskasta kiinni ja pidät mielipiteistäs kiinni! Jos tosiaan sun sanaa ei teidän taloudessa kuunnella ni sille asialle kai pitäs tehdä jotain!

ja tota pelaamista seuraa pienenmpi sisko vieressä, ikää 4v...
tällä hetkellä ollaan asumuserossa, aikalisällä, mieheni kans... monen monenesta syystä.. lapset pääsääntösesti isännän kanssa (tytöt 9v ja 4v) koska hän pystyy työvuoronsa päättämään itse, yksityisyrittäjä kun on.. ite olen vuorotyössä..

Vaikea tilanne..voisitko puhua tyttösi kanssa pelistä ja mitä siitä seuraa, ostaa sille jonkun muun pelin..selittää että se vaikuttaa pikkusiskoonkin..kerro huolesi, miettikää tytön kanssa yhdessä ratkaisu asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja RuHaa80:
tällä hetkellä ollaan asumuserossa, aikalisällä, mieheni kans... monen monenesta syystä.. lapset pääsääntösesti isännän kanssa (tytöt 9v ja 4v) koska hän pystyy työvuoronsa päättämään itse, yksityisyrittäjä kun on.. ite olen vuorotyössä..

omasta sopimuksestanneko lapset isällään?? vai sossu takana... jos niin niille sitten ilmotusta, niin luulis pelien loppuvan!

omasta sopimuksesta.. tosiaan ollaan vain asumuserossa, eropaperita olla vielä ainakaan laitettu vetämään...

tiedän olevani huono äiti, kun en pysty tuohon vaikuttamaan, enkä voi vedota edes siihen ett olen tällä hetkellä masentunut, lääkreiden testin mukaan kärsin vaikeaa masennusta..
toisin pidän kuitenkin ehkä itseni, joka tapauksessa, parempana äitinä, kun omani oli.. alkoholisti perheessä kasvanut...

Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:

omasta sopimuksestanneko lapset isällään?? vai sossu takana... jos niin niille sitten ilmotusta, niin luulis pelien loppuvan!

Tosiasiassa järkyttävän moni antaa lastensa pelata GTA:ta..
Tunnen kymmeniä vanhempia, joiden 7-12-vuotiaat pelaa ko. peliä päivittäin.. Ja vanhempien kanssa käydään ostamassa aina uusin peli,kun se ilmestyy....

Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:

Ai sossuille ilmoitus peleistä. ootteko aivan hulluja. Joka päivä saisi olla soittelee sossuille jos näin pitäisi. Mikä helvetti teitä vaivaa?

Mä oon ollut todella tarkka noitten ikärajojen kanssa. Tähän saakka oon ostanut vain sellaisia pelejä, joissa on ikäraja 3 tai sitten sallittu kaikille ja hyvin ovat kelvanneet. Nyt kun nuorin on ekalla, ostan jo semmoisiakin joissa on ikäraja 7. Ja ihan sama meno myös leffojen suhteen. Eikä ole yksikään lapsista vielä valittanut.

Tosiasiassa järkyttävän moni antaa lastensa pelata GTA:ta..
Tunnen kymmeniä vanhempia, joiden 7-12-vuotiaat pelaa ko. peliä päivittäin.. Ja vanhempien kanssa käydään ostamassa aina uusin peli,kun se ilmestyy....

Oman poikani kavereista suurimmalla osalla on noita GTA -pelejä. Jo eskari-ikäisinä pelailivat. Meillä ei k18 pelejä ole eikä tule, vaikka poika kuinka vinkuu ja sanoo, että pelaa kavereiden luona.

Yhteistyössä