9v koira teki yhtäkkiä tarpeensa sisällä lattialle, ensin pissan ja sitten vielä kiinteät kakat. Missäköhän vika?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies on sitä mieltä, että koira piikille. Mä en, kun on mun koira... Sain eläinlääkäriin ajan vasta maanantaille. Kai on sinne odotettava ja haettava ensiavuksi se haihdutin. (Tai mentävä tarpeen vaatiessa päivystykseen.) Tulen sit kertomaan tilanteesta lisää.

Siis koira piikille, koska on 2 kertaa käynyt vahinko, eikä edes tutkimuksia tehty? No on sulla hemmetin hieno mies!
 
[QUOTE="siis";29482877]Siis koira piikille, koska on 2 kertaa käynyt vahinko, eikä edes tutkimuksia tehty? No on sulla hemmetin hieno mies![/QUOTE]

Noh... on tässä muutakin taustalla. Lähinnä siksi mies on "kyllästynyt" koiraan, kun ei ole oma koira, ei ole kiintynyt siihen... on joutunut nyt mun raskausaikana käyttämään koiraa päivittäin ulkona enemmän kuin minä, kun olin vuodelevossa... eikä vaan ole koiraihmisiä jne. Lisäksi kun koira on vanha niin varmaan ei-koiraihmisenä ajatteli, että on helpompi päästää koira kivuistaan (onko niitä?). Minä taas olen koiraihminen ja en vielä haluaisi luopua tuosta karvakasasta.
 
Noh... on tässä muutakin taustalla. Lähinnä siksi mies on "kyllästynyt" koiraan, kun ei ole oma koira, ei ole kiintynyt siihen... on joutunut nyt mun raskausaikana käyttämään koiraa päivittäin ulkona enemmän kuin minä, kun olin vuodelevossa... eikä vaan ole koiraihmisiä jne. Lisäksi kun koira on vanha niin varmaan ei-koiraihmisenä ajatteli, että on helpompi päästää koira kivuistaan (onko niitä?). Minä taas olen koiraihminen ja en vielä haluaisi luopua tuosta karvakasasta.

No joo, mutta kyllä sun miehesi tulisi ymmärtää että se koira on sulle tosi tärkeä, eikä täten kehtaisi edes ehdottaa mitään piikille vientiä.

Lemmikit hoidetaan pennusta hautaan asti kunniallisesti ja vastuullisesti, eikä laiteta mullan alle turhaan.
 
Soitin kahteen eri eläinlääkäriasemaan. Toisesta sanottiin, että protestoi jotain (kenties uuden vauvan syntymää, meille nimittäin on tulossa vauva, mutta voiko aavistaa sen etukäteen) ja sanottiin, että ostaa sellainen feromoni-haihdutin ensiavuksi ja kokeilla toimiiko. Sit toisesta käskettiin tulla käymään tutkimuksissa. Kai se on mentävä.

Hyvä että oot ottanut yhteyttä eläinlääkäriin, kannattaa tosiaan käydä ensin tutkimuksissa. Kyllä tuolaiset muutokset koiran elämässä saattaa aiheuttaa tressiä ja ulostamis -ja pissaongelmia protestina. Toivottavasti asiat järjestyy niin, ettei koirasta tarvitse luopua.
 

Yhteistyössä