S
"siis"
Vieras
Mies on sitä mieltä, että koira piikille. Mä en, kun on mun koira... Sain eläinlääkäriin ajan vasta maanantaille. Kai on sinne odotettava ja haettava ensiavuksi se haihdutin. (Tai mentävä tarpeen vaatiessa päivystykseen.) Tulen sit kertomaan tilanteesta lisää.
Siis koira piikille, koska on 2 kertaa käynyt vahinko, eikä edes tutkimuksia tehty? No on sulla hemmetin hieno mies!