9v ei halua kaverisynttäreitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neab
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neab

Vieras
normaalia?
kysyin miksi, ei vaan halua.
Ei se oikein leiki kenenkään kanssa muutenkaan, koulussa välitunnilla ja koulumatkan jälkeen saattaa joskus vähän aikaa viihtyä jonkun kanssa tos pihalla tai meillä. muuten ei, eikä kukaan enää haekaan sitä ulos kun ei se suostu koskaan lähtemään.. meidän, eli perheensä kamssa sitten tekee kaikkee, mut viihtyy paljon yksinkin. Koulusta olen kysyny, ei sitä kiusata eikä poika oo sensuuntaista sanonutkaan.
Ope sano vaan että rauhallinen tyytyväisen oloinen poika.

Oon vaan "tottunu" erilaiseen ku isot veljet paaaaljon sosiaalisempia kuin tämä. Ehkä painostan joskus liikaakin olemaan kavereitten kanssa .. :(

en itsekkään koskaan lapsena halunnut viettää synttäreitä. ei ollut sillälailla kavereita joita olisi kutsunut, ja muutenkin koko synttärihomma on aina tuntunut vähän kiusalliselta hommalta.

no siinä tapauksessa kavereita on tasan 0
jos noin on ... ei vaikuta sille et kaipais enempää kaveriseuraa?! ehkä se vaan on sitten tyytyväinen noin. Onhan meillä iso perhe (6) ja elukoita. Itsekään kovin sosiaalinen ole että ... mutta jonkunverran siitä kyllä kärsinyt. Siksi kai haluisin et tolla olis sosiaalisempaa.
Harrastuksiinkaan ei halua sellaisiin missä pitäs olla vaikka joukkueena. Yksi harrastus on ja se on yksilölaji.

Kyllä mun mielestä on ihan hyvä, että vanhemmat ainakin kannustavat olemaan kavereiden kanssa ja hankkimaan kavereita, jos niitä ei ole. Tuo keppälertun ehdotus on hyvä, että voisi tehdä kavereiden kanssa synttärinä jotain muuta kivaa, kuin pitää tavalliset kaverisynttärit kotona, jos se ei lasta kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29555260:
ei kaikki ole sosiaalisia.

kysy pojalta et haluaisiko vaikka 1-2 kaveria pyytää esim elokuviin ja hampurilaisille.

Tätä meidän poika,pian 11v on tykännyt tehdä :)Synttäreille vain pari kaveria,viimeksi olivat keilaamassa ja hesessä.
Meidän poika viihtyy hyvin yksin.

Meidän 7-vuotias poika sanoi, ettei halua pitää kaverisynttäreitä. Muutenkin hän on kotona viihtyvä ja haluaa olla kavereiden kanssa lähinnä vaan koulussa ja koulumatkalla. Opettajan mukaan hän tulee kaikkien kanssa toimeen eikä häntä kiusata.

Yhteistyössä