V
veeti9
Vieras
Meidän 9kk poika aloittaa kohta perhepäivähoitajalla. Miten teillä saman ikäisten lasten ruokailu on hoitunut? Onko lapsi syönyt samaa ruokaa muiden lasten kanssa, onko hoitaja tehnyt soseet erikseen vai oletteko vienyt valmiita ruokapurkkeja itse? Hoitajalla ei ole ollut noin pientä lasta hetkeen, joten häneltäkään ei juuri neuvoja asiassa saanut.
Purkkiruoan vieminenkään ei ole este, mutta mietityttää se, että hoitomaksu tietenkin sisältää myös ruokailun ja hoitaja saa käsittääkseni myös kulukorvauksia. Kustannukset nousisi siis ruokien osalta meillä.
Sopimuskysymys tämä varmasti on, mutta olisi kiva kuulla miten muiden hoitopaikoissa ollaan toimittu.
Purkkiruoan vieminenkään ei ole este, mutta mietityttää se, että hoitomaksu tietenkin sisältää myös ruokailun ja hoitaja saa käsittääkseni myös kulukorvauksia. Kustannukset nousisi siis ruokien osalta meillä.
Sopimuskysymys tämä varmasti on, mutta olisi kiva kuulla miten muiden hoitopaikoissa ollaan toimittu.