9kk ikäinen ei istu

Eräs sukulaiseni oppi kääntymään vasta 9kk iässä, istui kyllä jo 6kk iässä.
Eli yksilöitä ovat lapset, mutta ymmärrän toki, että sitä odottaa oman pienokaisensa kehitysaskeleita. Ja jos kerran jo seisoo ja kävelee tukea vasten, niin eiköhän se istuminenkin sieltä vielä tule. Kukaanhan tuohon ei osaa vastata koska se tapahtuu.
 
meillä tyttö istuu jos laittaa itse istumaan lattialle.. mut ei osaa vielä itse mennä istumaan.. ja seisoo polvillaan ilman tukea.. ja siitä sitte sillai hassusti levittää vähä jalkojaan ni istuu periaatteessa jalkojensa päällä .. äh siis sillai jännästi.. (en mä osaa ees selittää) :) mut turhaan huolestut vielä.. :) Kaikki oppivat eri tahtiin.. :)
 
Joo, eilenhän me sitten huomattiin että hei, istuuhan tuo poika. Ei oo enää ku pyöreäpohjainen väkkärä, aina selällään, vaan nyt peräti pysyy istumassa. Jesh. Tais olla kääntymisen kanssa sama homma. Heti ku ääneen sanoin niin alko kääntyilemään.

Hehe. Nyt ku vielä lopettais yötissittelyn. . . ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Joo, eilenhän me sitten huomattiin että hei, istuuhan tuo poika. Ei oo enää ku pyöreäpohjainen väkkärä, aina selällään, vaan nyt peräti pysyy istumassa. Jesh. Tais olla kääntymisen kanssa sama homma. Heti ku ääneen sanoin niin alko kääntyilemään.

Hehe. Nyt ku vielä lopettais yötissittelyn. . . ;)

Minä tulin tänne "valittamaan" siitä kuinka väsynyt olen ja miten en jaksa enää tytön yöheräilyjä. Noh, seuraava yö menikin sitten niin ettei tyttö herännyt kertaakaan! :eek:

Eli kyllä täällä kannattaa käydä "valittamassa" ;) :D
 

Yhteistyössä