9kk herää JOKA AAMU 5.00!!?

Onkohan tämä nyt normaalia, löytyykö muitankin vai olenko ihan pulassa?!

9kk poikani herää lähes poikseuksetta JOKA AAMU klo5.00 - 5.30. Menee nukkumaan klo 19 - 19.30. Iltaa ei saa pidennettyä, menee ihan huutamiseksi. Nukkuu 1-3 päikkärit päivässä, yleensä kahdet. Heräämisestä n. 3tuntia, siitä ensimmäiset ja toiset sitten iltapäivällä.

Tuntuu vaan että kaikkien muiden lapset nukkuu kellon ympäri heräämättä, meillä kuitenkin herää kerran yössä vielä yleensä syömään, muuten nukkuu aika levollisesti ja rauhassa.

Monelta te muut heräätte? Olenko ainut tämän ongelman kanssa painiva?..

*haukotus* ja kahvia kiitos :)
 
odyssey
Meidän kummallakin muksusulla oli sellainen vaihe,että heräsivat joka aamu viiden hujakoilla.Meni sitten itsekseen ohi,kun lapset kasvoivat.Jospa teilläkin aika auttaa?Meillä lapset eivät juuri koskaan ole nukkuneet kellonympäri,ovat aina pärjänneet suht lyhyillä unilla,vaikka mahdollista olisi nukkua enemmänkin.
 
Toi on semmonen vaihe... kyllä se tasaantuu!
Yritä mennä itse aikaisemmin nukkumaan että jaksat! Aamut on itse asiassa aika mukavia!
Mä herään aina viimeistään 5.30 vaikka ei todellakaan ole mikään pakko :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja sandriina:
Onkohan tämä nyt normaalia, löytyykö muitankin vai olenko ihan pulassa?!

9kk poikani herää lähes poikseuksetta JOKA AAMU klo5.00 - 5.30. Menee nukkumaan klo 19 - 19.30. Iltaa ei saa pidennettyä, menee ihan huutamiseksi. Nukkuu 1-3 päikkärit päivässä, yleensä kahdet. Heräämisestä n. 3tuntia, siitä ensimmäiset ja toiset sitten iltapäivällä.

Tuntuu vaan että kaikkien muiden lapset nukkuu kellon ympäri heräämättä, meillä kuitenkin herää kerran yössä vielä yleensä syömään, muuten nukkuu aika levollisesti ja rauhassa.

Monelta te muut heräätte? Olenko ainut tämän ongelman kanssa painiva?..

*haukotus* ja kahvia kiitos :)
Mulla myös vauva elää tolla aikataululla. Ei sille voi mitään, itse vaan nukkumaan ajoissa.
 
IhanaValo
Joo,luulisin myös että menee ohi..meillä tuo 10-kuinen herättää myös siinä 4-5 maissa, useimmiten nukahtaa kyl vielä tunniks-pariks uudelleen kun viereen pääsee..
Jaksuja!*ojentaa kupin virtuaalikahvia*:)
 
Meidän ystäväperheen 4v herää edelleen joka ikinen aamu klo 5...Toivottavasti mun poju ajan kanssa oppis vähän eri rytmiä. Vaikka on siinä puolensa että menee ajoissa nukkumaan, saa itselle ja miehelle aikaa illasta.
 
Meillä on molemmat pojat heränneet aina aikaisin aamulla.Esikko herää vieläkin 5.30-6.00 joka aamu ja on siis 4-v.En tiedä oppiiko koskaan nukkumaan pitempään |O .Kuopus on nyt 1v4kk ja alkanut nukkumaan hieman pidempään nyt aamuisin eli 6.30-7.30 hän heräilee.Molemmilla oli myös tämä vaihe että viideltä ylös...
 
vieras
Meillä 10 kk ikäinen herää 8-9 aikoihin, nukkumaan menee 20-22 riippuen iltapäiväunien kestosta. Nukkuu tunnin n.12.00-13 ja jos nukkuu toiset unet n.17.00 niin sitten nukkuminen menee tonne 22.00
 

Yhteistyössä