poika on kuukauden ikäisestä lähtien nukkunut tosi huonosti yöt..iho on atooppinen ja kutiaa selvästi. kiinteitä menee hyvin ja imetän vielä. 6kk iässä tehtiin prick-testit joista selvisi kananmuna ja maito allergia. viljoissa ei ollut mitään. yöt on tosi mahdottomia. heräilee tunnin välein. alan olla tosi väsynyt. itse olen maidottomalla ja munattomalla dieetillä. se auttoikin ihoon selvästi ja rauhoitti poikaa. mutta yöt ei ole missään kohtaa helpottuneet. nyt kävi vähän aika sitten niin että poika sai käteensä pöydältä desimitan jossa oli ollut vehnäjauhoja.. jauhoja osui suun yläpuolelle. sitten huomasin että iho alkoi siitä kohtaa punoittaa.. voisiko vilja-allergia puhjeta vielä myöhemmin? nyt koko hänen kehoonsa on ilmestynyt pieniä punaisia näppylöitä... näyttää hikinäppylöiltä mutta ei ole kyllä niitä
lääkäri haluais laittaa lähetteen unikouluun mutta itse en halua laittaa. selkeästi häntä vaivaa jokin..raapii ihoa öisin ja selkeästi haluais nukkua mutta jokin vaivaa.. en tiedä enää mitä pitäis tehdä...