-95 syntyneen tytön raskausblogi

  • Viestiketjun aloittaja Herraje
  • Ensimmäinen viesti
On nuorempiakin teiniäitejä, mutta tuo ap:n linkittämän bloginpitäjä näyttää jotenkin paljon nuoremmalta kuin teiniäidit yleensä. Eikä ole muutenkaan tyypillisen teiniäidin oloinen.

Mukava juttu kuitenkin se vauva.
 
Herraje
Mutta siis.. Joo jotkut on henkisestikin kypsempiä vanhemmiksi.

Tää meinaa pistää vauvansa nukkumaan 3kk äitiyslaatikkoon eikä siks hanki viel pinnasänkyä...

http://www.formspring.me/kissafani
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ulkonäkö pettää;26952707:
Mitä ihmeen väliä, kuinka nuorelta näyttää? Kai tärkeempää on henkinen kypsyys? Parantaisiko paksu kerros pakkelia ja jakkupuku asiaa?
En minä sanonut, että siinä mitään huonoa on jos näyttää nuorelta. Itsekin näytän omaa ikääni paljon nuoremmalta. Kunhan vain totesin, ettei tuo bloginpitäjä ole sellaisen tyypillisen teiniäidin oloinen.

Onnellisilta näyttävät noissa blogin kuvissa.
 
"äiti"
Itse olen esikoiseni saanut 17 vuotiaana. En juurikaan meikannut tai mitään, näytän kuvissa tottakai hyvin nuorelta.

Nyt olen 30, minulla on ammatti, sama mies, oma talo ja 4 lasta. Esikoinen on oikein kohtelias ja ihana, muut huomioon ottava nuori =) .
 
"äiti"
Mielestäni kun juttuja lukee niin tämä äiti tulee pärjäämään, sitä tarkoitin. Nuorella isällä sätkä korvan takana, mitä sitten eipä ole tällä nuorella äidillä. Moni isä polttaa ja moni odottava äitikin, pisteet tälle nuorelle odottajalle ettei polta vaikka lähipiiri polttaa.

Kyllä hän pärjää!
Ja itse muistan kyllä kun 17 vuotiaana sain usein negatiivisa kommentteja niin sattuihan se, tukea tarvisi ja ihmiset epäilee ja kääntää selkänsä.
 
Herraje
[QUOTE="sondersson";26952791]Mitä ihmeellistä siinä on? Joskus käy niin että vauva ei nukukkaan ollenkaan pinniksessä, ei sitä oo järkevä hommata ennen kun on tarpeen.[/QUOTE]

Joo no siis tuo oli vaan yks esimerkki kun mitään ei ole hankittuna. Tuollahan se päivittelee blogissa ku vaikka ja mitä tarpeellista on vielä ostamatta (esim vaipat yms normaalit jutut) ja viikkoja 37. Tuntuu vaan hassulta kun normaalisti? äidit ostavat varuiksi vaikka ja mitä
 
"Annika"
Mutta siis.. Joo jotkut on henkisestikin kypsempiä vanhemmiksi.

Tää meinaa pistää vauvansa nukkumaan 3kk äitiyslaatikkoon eikä siks hanki viel pinnasänkyä...

jutta (kissafani) | Formspring
No eikö tuo oo ihan viksua, monellahan se pinnasänky jää kokonaan käyttämättä kun lapsi nukkuukin perhepedissä. Meilläkin on lapset nukkuneet 3kk saakka äitiyspakkauksen laatikossa, sitä vartenhan se laatikko on? en tiennyt että sitä pitäisi jotenkin hävetä?
 
hoh
Mitä on vaikka mitä? Vaipat nyt on pikku juttu rv 35 jos ne puuttuu. Muutama pikku juttu voi olla esim kuumemittari tai muuta apteekki kamaa, jos nyt ei ole tullut apteekissa poikettua niin ei kai olekkaan hankittuna.

Itse en muista että olisin hommannut vaippoja kovinkaan aikaisin, enkä todellakaan pitänyt niitä tärkeimpinä. Mielestäni on pimeemäpää toimintaa kun täältä saa lukea että "rv14 ja lähdetään vaunukaupoille" WHAAT? Itse en ole ostanut ikinä mitään alle rv 30, kyllähän ne kerkee vaikka sitten ku vauva on syntynytkin niin ostamaan.
 
"sondersson"
Joo no siis tuo oli vaan yks esimerkki kun mitään ei ole hankittuna. Tuollahan se päivittelee blogissa ku vaikka ja mitä tarpeellista on vielä ostamatta (esim vaipat yms normaalit jutut) ja viikkoja 37. Tuntuu vaan hassulta kun normaalisti? äidit ostavat varuiksi vaikka ja mitä
No onko se ihme että nuori on hämillään eikä välttämättä edes tiedä mitä pitäis hommata.

Tosin vastasyntynyt vauva ei tarvii kun vaatteita ja vaippoja, niillä pärjäilee oikein mainiosti.
 
hienoa
Hienoa mielestäni ettei äidistä loista tämä nykypäivän äidien kirous, materialismi. Nurkat pitäs olla väärällään erilaista heiluvaa vauvan viihdytyslaitosta, erimerkkisiä vaippoja, vaatteita vaikka 10 vauvalle "ku ne nyt vaan oli kaikki niiin söpöjä", rasvoja 5 eri merkiltä, saa sitten kokeilla mikä käy jne. Tämä äiti odottaa lasta, ja on selvästi keskittynyt siihen eikä siihen tavarapaljouteen, moni vanhempi äiti näyttelee uusia tavaroita todeten "Syntyis jo niin pääsis pukeen kaikkii näihin ja käyttään kaikkia 4 erii kantoreppua"
Tämä äiti miettii vauvan syntymää, ehkä hieman arastellen ja peloissaan, mutta uskaltaa antaa itsestään myös nämä pelot kaikkien ulottuville eikä vain hehkuta.
 

Yhteistyössä