S
Skeptikko nyt
Vieras
...kuului ystäväni arvio. Hän on ravintoloitsija ja siis selvinpäin monta iltaa viikossa työnsä vuoksi seuraa kännisten juttuja ja toilailuja. Baaritiskin takana hän on kuullut sivusta useampia keskusteluja, joissa ruoditaan ihan meidän yhteisten tuttujen sänkykamaritaitoja, siis oman kokemuksen kautta. Suoralta kädeltä hän luetteli kymmenkunta minun tuntemaa parisuhteessa elävää ihmistä, joilla on ollut jonkin sortin seksiseikkailu liiton ulkopuolella. Kenestäkään näistä en IKINÄ MAAILMASSA olisi uskonut, että ovat käyneet vieraissa. Tätäkin yleisempää on känninen suutelu ja kähmiminen, siis näkee tuttuja ja heidän puolisoitaan tekemässä tätä outojen ihmisten kanssa.
Kaikista pahinta tässä on se, että minun parhaan ystävän miehestä oli myös keskusteltu kännisessä akkaporukassa. Pariskunta on uskovainen. En millään haluaisi kertoa ystävälleni, mutta tuntuu tosi pahalle joka kerta, kun puhutaan, kun tiedän tällaisen asian hänen miehestään.
Mä olen ollut niin sinisilmäinen. En ollut tiennyt, että maailma on näin paha paikka...
Kaikista pahinta tässä on se, että minun parhaan ystävän miehestä oli myös keskusteltu kännisessä akkaporukassa. Pariskunta on uskovainen. En millään haluaisi kertoa ystävälleni, mutta tuntuu tosi pahalle joka kerta, kun puhutaan, kun tiedän tällaisen asian hänen miehestään.
Mä olen ollut niin sinisilmäinen. En ollut tiennyt, että maailma on näin paha paikka...