90 luvun jumppatyyli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli pitäis pukeutua samaan tyyliin kuin 90 luvulla tavattiin pukeutua jumppaan/aerobicciin jne. Antakaas ideoita.

Itse olen ollut silloin teini ja käytin jazz housuja tai pyöräilyshortseja.

Eikös se olis sellaiset trikoot, siihen päälle joku jumppapuku, siis sellainen kokopuku, molemmat kirkkaita ja mielellään erivärisiä, jumppapuvun päälle voi vielä laittaa jonkun karsean vyön. Sitten vielä hikipanta. :D

Eikös se olis sellaiset trikoot, siihen päälle joku jumppapuku, siis sellainen kokopuku, molemmat kirkkaita ja mielellään erivärisiä, jumppapuvun päälle voi vielä laittaa jonkun karsean vyön. Sitten vielä hikipanta. :D

Juu oli, mutta valitettavasti täytyy sanoa että passaan tuossa kohtaa. :D Eli sitä narubodya EN laita päälleni vaikka ois millaset hipat. :D

[QUOTE="vieras";23856181]Trikoot voi tehdä itse naisten sukkahousuista, kärki leikataan pois ja kantapäästä myös. Jalan alle jää vain pidike.[/QUOTE]

Tollasia mulla oli mustana. Mut siis ei mitään itse tehtyjä vaan ihan kaupasta ostettuja trikoita, joissa oli toi lenkki alla. Mut pahoin pelkään et viritelmä sukkiksista ei kestä taas sitä treeniä mikä tuolla vedetään. :)

[QUOTE="alkup";23856193]Tollasia mulla oli mustana. Mut siis ei mitään itse tehtyjä vaan ihan kaupasta ostettuja trikoita, joissa oli toi lenkki alla. Mut pahoin pelkään et viritelmä sukkiksista ei kestä taas sitä treeniä mikä tuolla vedetään. :)[/QUOTE]

Kyllä ne kuule kesti ennenkin, ei kaikilla ollut varaa ostaa mitään oikeita trikoita.

90-luvun puolivälissä vedin päälle (jumppasirkus) kiiltävät pyöräilyshortsit, samaa kangasta olevan bodyn jossa oli pitkät hihat. Housut oli aniliininpunaiset ja bodyssa oli harlekiinikuvioita ja väreinä sinistä, keltaista ja mustaa. Jalassa oli valkoset trumpettisukat ja valkoiset aerobic kengät.

[QUOTE="vieras";23856199]Kyllä ne kuule kesti ennenkin, ei kaikilla ollut varaa ostaa mitään oikeita trikoita.[/QUOTE]

Siis nehän makso hyvinkin saman kuin jotkut sukkahousupaketitkin. Itsellänikin oli niitä useita eikä tod. oltu mikään sen varakkaampi perhe. Muistan, että vaparista niitä sai ja todella halvalla. Ne kestävämmät olikin kalliimpia.

Mulla löytyy kaapin perukoilta EHKÄ mustat pyöräilyshortsit, mustat ja housut ja musta TODELLA lyhyt toppi, jossa on EHKÄ toivoa että se menis päälle. Se on eri juttu, että kehtaanko painella muiden eteen napa paljaana. :D

mä laittaisin mustan lyhyen urheilutopin, mustat pyöräilyshortsit, valkoiset tai mustat sukat (nilkasta ruttuun), mustat aerobic-kengät. Hiukset korkeelle ponnarille.

Tai sit mä voisin laittaa mun kulahtaneet onet noitten shortsien sijasta.

[QUOTE="alkup";23856230]Mulla löytyy kaapin perukoilta EHKÄ mustat pyöräilyshortsit, mustat ja housut ja musta TODELLA lyhyt toppi, jossa on EHKÄ toivoa että se menis päälle. Se on eri juttu, että kehtaanko painella muiden eteen napa paljaana. :D[/QUOTE]

90-luvulla kuului olla napa paljaana. :D Ja kukikasta piti olla kaikki vaatteet! Sellaista pientä kukkaa.. Ja pyöräilyshortsit on ehdoton! Mieluiten kiiltävänä :D

[QUOTE="alkup";23856216]Siis nehän makso hyvinkin saman kuin jotkut sukkahousupaketitkin. Itsellänikin oli niitä useita eikä tod. oltu mikään sen varakkaampi perhe. Muistan, että vaparista niitä sai ja todella halvalla. Ne kestävämmät olikin kalliimpia.[/QUOTE]

Niinkai, katokku kaikki ei asu vapareitten ulottuvilla, mutta lähes joka kylässä myydään naisten sukkahousuja.

Joo mä käytin kans jotain kukikkaita housuja... Mitäköhän multa löytyis tuolta varastosta. Olen sattumalta säästellyt jotain ihan typeriä kuteita teinivuosilta. Pitää tutkia ja etsiskellä netistäkin vielä. Pari viikkoa aikaa. :)

[QUOTE="sondersson";23856236]mä laittaisin mustan lyhyen urheilutopin, mustat pyöräilyshortsit, valkoiset tai mustat sukat (nilkasta ruttuun), mustat aerobic-kengät. Hiukset korkeelle ponnarille.

Tai sit mä voisin laittaa mun kulahtaneet onet noitten shortsien sijasta.[/QUOTE]

Ja edessä pitää olla kunnon tupeeraukset, ei päätä pitkin etuosa.

Mulla oli 90-luvulla pieni permanenttikihara tukka ja suora etutukka :D nice... Lisäksi kiharat kasteltiin tuhottomalla määrällä muotovaahtoa ja hiuksissa oli lievä wetlook. Välillä etuhiukset oli sateenkaarella.

[QUOTE="vieras";23856281]Mulla oli 90-luvulla pieni permanenttikihara tukka ja suora etutukka :D nice... Lisäksi kiharat kasteltiin tuhottomalla määrällä muotovaahtoa ja hiuksissa oli lievä wetlook. Välillä etuhiukset oli sateenkaarella.[/QUOTE]

Jep. Sama tyyli allekirjotitaneella. :D

[QUOTE="vieras";23856263]Ja edessä pitää olla kunnon tupeeraukset, ei päätä pitkin etuosa.[/QUOTE]

ei tässä tyylissä, mä meinaan sellasta mitä on ollut varmaan joskus -96 ehkä.

[QUOTE="sondersson";23856300]ei tässä tyylissä, mä meinaan sellasta mitä on ollut varmaan joskus -96 ehkä.[/QUOTE]

Ja mitäs sillon sitten on ollut, valmistuin parturikampaajaksi 90 vuonna että tiedän kyllä mitä on sillon ollut?