90-luvun teinit!!!!

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Tämä lempparibiisi varhaisteininä ja jäi parhaiten mieleen, kun silloin tosiaankin tää oli sellainen, mikä erottui mulle joukosta, ei ollut muuta vastaavaa, kun rakastin tätä biisiä. Myöhempien teinivuosien suosikeista taas ei tule nyt juuri mitään mieleen, niitä taisi olla siinä vaiheessa jo liian monta. Tätä biisiä siis kuuntelin n. 9-12-vuotiaana:
Ace of Base -- Happy Nation
YouTube - ace of base happy nation

"amorphis"
Ei vissiin ollu mammoissa hevareita ysärillä? :) Mä kuuntelin raskasta metallia jo nappulana, mutta joo, meni mulle kyllä ne Nirvanat ja muut hititkin. Voi niitä Lepakko-aikoja sillon ysärin puolessavälissä...

"jeah"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24396881:
Olipa kiva lukea tätä ketjua piiiitkästä aikaa. =)
Herkkää ja karmivaa.
Arvaa kummalle osastolle tämä menee. Herkkää vai karmivaa?

[video=youtube;qse8St2NVyo]http://www.youtube.com/watch?v=qse8St2NVyo[/video]

Kiitos tästä ketjusta. Pakko kirjautua tähän omalla nikillä, vaikka mulla ei nyt sanottavaa tähän olekaan, tulen varmaan kuuntelemaan täältä näitä ajan kanssa. (Joten älkää ihmetelkö jos olen täällä jatkossa 24/7 jotta edes väliajat pysyn kärryillä)

Niin naurettavaa, mutta olen "hukannut" 80-90 luvun vaihteessa olleen lempparibiisini. Siinä lauloi vaaleaihoinen nainen, tummanruskea rastatukka ja virkattu lätsä päässä- Se oli niiiiiin cool. Kuka muistaa/muistaako kukaan?:heart:

Yhteistyössä