E
eeva
Vieras
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Limone:Tuohan olisi voinut sattua vaikka molemmat vanhemmat olisivat olleet kotona.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Limone:Tuohan olisi voinut sattua vaikka molemmat vanhemmat olisivat olleet kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Siinä sitä on taas mammoilla jeesustelemista. Hanakasti tartutte toisten onnettomuuksiin.
Tuota et usko itsekään.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja m:Siinä sitä on taas mammoilla jeesustelemista. Hanakasti tartutte toisten onnettomuuksiin.
Ei tuo ollut onnettomuus,se oli välinpitämättömyydestä johtuva seuraus.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja m:Siinä sitä on taas mammoilla jeesustelemista. Hanakasti tartutte toisten onnettomuuksiin.
Ei tuo ollut onnettomuus,se oli välinpitämättömyydestä johtuva seuraus.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:uskaltaisko sitä jättää edes 9 vuotiasta yksin,ainakaan kauhean kauaksi aikaa,ehkä jos roskapussin vie tai jotain mut ei ehkä et lähtisi johonkin kaupoille yms.
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Kamalaa millaiset anhemmat ja mitkä taraumat jäi 9-vuotiaallekin, syyllisyys seuraa mukana, vaikka vastuu onkin vanhemmilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:No tämä on mielestäni aivan ääritapaus.
Sehän ois voinu sattua, vaikka äiti ois ollut kotonakin. Vaikka vessassa..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:olis nyt äiti ottanut edes sen 3v:n mukaansa
niinpä!
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:No tämä on mielestäni aivan ääritapaus.
Sehän ois voinu sattua, vaikka äiti ois ollut kotonakin. Vaikka vessassa..
no en usko. kyllä mä vessaan kuulisin jos parvekkeen ovi aukeaa yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no toiset 9 vuotiaat osaa olla yksin,toiset taas ei.
tunnen monia jotka ei osaa olla yksin.siksi menee kerhoihin koulun jälkeen ja sieltä äiti hakee kotiin tai sitten lapsi tulee kotiin yksin kun vanhemmat ovat tulleet töistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:Kyllä on idioottimaista jättää 9v vahtimaan pienempiä lapsia!!!Mulla on itsellä 9v, eikä tulis mieleenkään jättää sitä vahtimaan meidän 2,5v viittä minuuttia kauemmaksi aikaa, on se sen verran pieni vielä itekki. Kyllä sen ikäinen pärjää yksin kotona jo jonkin aikaa mutta ei vahtina!!
Ja VARSINKIN jos on parveke, tottahan ne pienemmät sinne haluaa koko ajan eikä se 9v ole varmaankaan joka sekuntti muistanut kulkea nuoremman perässä, joten kyllä tämä on vain ja ainoastaan vanhempien vika!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:Kyllä on idioottimaista jättää 9v vahtimaan pienempiä lapsia!!!Mulla on itsellä 9v, eikä tulis mieleenkään jättää sitä vahtimaan meidän 2,5v viittä minuuttia kauemmaksi aikaa, on se sen verran pieni vielä itekki. Kyllä sen ikäinen pärjää yksin kotona jo jonkin aikaa mutta ei vahtina!!
Ja VARSINKIN jos on parveke, tottahan ne pienemmät sinne haluaa koko ajan eikä se 9v ole varmaankaan joka sekuntti muistanut kulkea nuoremman perässä, joten kyllä tämä on vain ja ainoastaan vanhempien vika!!!!
Missä sanottiin että äiti oli 5min pidempään poissa.. Saattoivathan lapset mennä parvekkeelle tähyilemään äitiä, joka meni hakemaan autosta tavaroita. tms. tai hakemaan pyykit pyykkituvasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:Kyllä on idioottimaista jättää 9v vahtimaan pienempiä lapsia!!!Mulla on itsellä 9v, eikä tulis mieleenkään jättää sitä vahtimaan meidän 2,5v viittä minuuttia kauemmaksi aikaa, on se sen verran pieni vielä itekki. Kyllä sen ikäinen pärjää yksin kotona jo jonkin aikaa mutta ei vahtina!!
Missä sanottiin että äiti oli 5min pidempään poissa.. Saattoivathan lapset mennä parvekkeelle tähyilemään äitiä, joka meni hakemaan autosta tavaroita. tms. tai hakemaan pyykit pyykkituvasta.
No totta, mutta miksi se oli sitten ottanut yhden lapsista mukaansa?
Itse olen PAKOTETTU 11vuotiaasta lähtien jäämään yksin hoitamaan nuorempia sisaruksiani usein viikonloppuisin jotta vanhemmat pääsi ryyppäämään. Se ei ollut kivaa, pelkäsin varsinkin talvisin pimeinä öinä jokaista pihalta kuuluvaa pauketta ja kolahdusta. (tämä ei liittynyt varsinaisesti asiaan mutta...)