V
vieras
Vieras
Kuuntelin poikani (8v ) ja hänen samanikäisen kaverinsa jutustelua.. Kaveri kertoi kuinka lähtevät TAAS joululomalla laskettelemaan Itävaltaan ja keväällä aurinkoa ottamaan etelään. Samaan hengenvetoon tämä hiukan leuhkimaan taipuvainen kaveri sitten jatkoi että hänenpä isällä onkin kolme työtä/työpaikkaa ja siksi heillä onkin varaa matkustella niin paljon.
Oma poikani aikansa kuunteli ja kysyi sitten kaverilta että onko hänen isänsä koskaan kotona jos on niin monta työtä.. No ei kuulemma ole!!!
Myöhemmin kaverin lähdettyä kotiin poikani sanoi minulle että "Mun mielestä on paljon kivampi että iskällä on vaan yksi työ niin se on kotona ja ehtii leikkiä meidän kanssa"
Ihana viisas poikani =)
Varmasti on hienoa kun voi monta kertaa vuodessa reissata maailmalla mutta aika kova hinta minun mielestäni..
Oma poikani aikansa kuunteli ja kysyi sitten kaverilta että onko hänen isänsä koskaan kotona jos on niin monta työtä.. No ei kuulemma ole!!!
Myöhemmin kaverin lähdettyä kotiin poikani sanoi minulle että "Mun mielestä on paljon kivampi että iskällä on vaan yksi työ niin se on kotona ja ehtii leikkiä meidän kanssa"
Ihana viisas poikani =)
Varmasti on hienoa kun voi monta kertaa vuodessa reissata maailmalla mutta aika kova hinta minun mielestäni..