rakastelu jossain erikoisessa paikassa

Näen tästäkin monesti unta että olen mennyt johonkin kapakkaan iltaa viettämään. Ja minua tulee hakemaan komean näköinen nuori mies joka voisi olla poikani mutta se ei haittaa minua ollenkaan, päinvastoin mietin että mitä kivaa tämä kaveri voisikaan keksiä illan lopuksi.
Tanssimme koko illan kaikki tanssit ja loppuhitaitten aikana hän koskee sormellaan vakoani joka jo kuumottaa kun hänen kullinsa hieroo mua vasten. Sitten hän ehdottaa että menisimme jonkun kerrostalon kellarikerrokseen mutta naurahdan ja sanon entä jos meidät yllätetään sieltä ja ajetaan ulos niin hän vain sanoo että sen mukavampaa on kun saadaan jännittää että ehditäänkö loppuun asti ennenkuin käry iskee.
Sitten kävelemme lähimmän kerrostalon alaovesta sisään ja etsimme kellari- tai varastotilat enkä osaa ollenkaan arvata että tämä kyseinen kaveri asuu tuossa talossa siksi hän niin auliisti on mua sinne viemässä. Päästään varastotiloihin kun hän ottaa käteni ja vie sen kullinsa päälle ja käskee mun kokeilemaan miten jäykkä se on. Sitten avaan hänen housunsa vetoketjun ja napin ja päästän housut kinttuihin, siinä se on iso paksu kyrpä vapaana tekemään minusta hänen seksiorjansa. Hän vie oman kätensä minun jalkojeni väliin ja koskettaa häpyhuuliani ja tunnen kuinka klitoris rupee pikku hiljaa paisumaan ja kostumaan pelkästä ajatuksesta että siellä voisi kohta jotain tapahtua. Hän laittaa takkinsa lattialle ja käskee mun mennä selinmakuulle, teen työtä käskettyä ja hän levittää jalkani ja työntää kielensä häpyvakoon ja #&%?$!* kiiltää punaisena ja märkänä odottaen mitä seuraavaksi tapahtuu. Hän nuolee ja välillä työntää kielensä niin pitkälle #&%?$!* ku se on mahdollista ja meinaan saada jo siinä vaiheessa, mutta sitten hän käskee mun vaihtamaan kontilleni. Hänellä sattuu olemaan liukasteainetta mukana joten hän sivelee sitä sormiinsa ja työntää sitä liukastetta pyllyvakooni joka jo sykähtelee kiimasta. Ja hän laittaa sitä myös kullinsa päähän ja pikku hiljaa ensin hän työntää varovasti kullinsa peräaukostani sisään, vähän sattuu vaikka onkin liukasteainetta pyllyssä mutta sitten rentoudun ja odotan että kulli menee syvälle #&%?$!* ja kuiskaan hänen korvaansa että nai mua oikein kovaa, mä haluun sitä, samaan aikaan kun hän nai mua peräaukkoon niin hän työntää sormensa #&%?$!* ja vetää sormeaan edestakaisin #&%?$!* niin että meinaan räjähtää. Hän ei vielä laske lastiaan pyllyvakoon vaan käskee taas mun vaihtaa asentoa selälleni ja sanoo että laita jalat hänen olkapäilleen ja käskee mun levittää jalkani oikein levälleen että hän näkee #&%?$!* oikein kunnolla. Hänellä on peili mukana jonka avulla me sitten nähdään kun hän työntyy mun sisään ja nähdään kuinka kulli liikkuu #&%?$!* edestakaisin ensin hitaasti ja sitten hän kiihdyttää koko ajan vaan lisää kunnes molemmat laukeamme. Sitten puemme päällemme ja lähdemme hänen asunnolleen ja lopun voitte sitten arvata mitä siellä tapahtuu.
 

Yhteistyössä