85-vuotis synttäri ohjelmaa??

Nyt tarvittais hyviä ideoita...

mummoni 85-vuotis syntymäpäiväjuhlia vietetään ensi sunnuntaina. Paikalle on kutsuttu vain lähisukua (joka meillä tarkoittaa noin 50henkeä.. :saint: )
lupasin äidilleni keksiä jotakin.....
Laulaa osaan, mutta säestystä ei ole, eli jos jotain laulais täytyis kappaleen olla sen kaltainen ettei musiikkia kaivata..

Runoakin ajattelin....

ehdotuksia!!!! Kaikki ideat käy!!!
 
Kerttu-Kyllikki
No meillä on yleensä yhdessä laulettu juhlakalun lempparibiisejä. (Eli virsiä.)

Vieraat ovat myös pitäneet puheita ja kertoneet mukavia tarinoita sankarista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
No meillä on yleensä yhdessä laulettu juhlakalun lempparibiisejä. (Eli virsiä.)

Vieraat ovat myös pitäneet puheita ja kertoneet mukavia tarinoita sankarista.
Meidän lähisuvusta eli paikalle saapuvista, minä ja mieheni olemme ainoita laulajia. joten jos yhteyslaulua yritetään niin se on ihan sama kuin minä ja mieheni suosiolla laulamme kahdestaan. Mutta siis virret ovat ihan hyvä ehdotus, ja tiedän että mummoni mieleen. ja jopa osaankin monia..

Puheita ei äitini sanojen mukaan kukaan halua pitää, joten esiintyminen taitaa nyt jäädä vain minun harteilleni..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
otat lapset taustabändiksi kattiloineen ja kauhoineen. siinä olis jo vähän kevennystä :D
Tulis muuten karmee metakka kun alle kymmenvuotiaita on 14kpl. :LOL:
käytännön syistä tämä ei kuitenkaan onnistu, sillä juhlat pidetään kylpylän kabinetissa. enkä täältä 250km päästä lähde kattiloita roudailemaan.
 
Meillä kaikki halukkaat sai mummon 80-vuotis juhlissa kertoa, millainen on eka/hauskin muisto mummosta. Yhteislauluina laulettiin päivänsankarin valitsemia lauluja, kuten Puhelinlangat laulaa ja Aikuinen nainen.
Vanhoista valokuvista oli tehty dioja, joita näytettiin ja päivänsankarin tehtävä oli muistella, milloin ja missä oli kuvat otettu.
 

Yhteistyössä