Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:tietysti pituudesta rippuen, mutta suomalaienn keskinaisen pituudella 164cm ja 83kg painoa.. onko lihava?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä painoin vielä joulukuussa 82kg ja olen 167cm pitkä ja käytin Lindexin farkkuja kokoa 44, enkä mielestäni ollut varsinaisesti lihava. Nyt painan 75kg, enkä huomaa merkittävää eroa jouluun. Samoja farkkuja käytän edelleen, tosin vyötä laitan kireämmälle.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:On: mä olin lihava 83 kiloisena ja pituutta on 170 senttiä.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:tietysti pituudesta rippuen, mutta suomalaienn keskinaisen pituudella 164cm ja 83kg painoa.. onko lihava?
mä olen 165cm ja 109 kiloa,ja olen rehevä ja kannan kiloni ja F tissini ylpeänä
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:tietysti pituudesta rippuen, mutta suomalaienn keskinaisen pituudella 164cm ja 83kg painoa.. onko lihava?
mä olen 165cm ja 109 kiloa,ja olen rehevä ja kannan kiloni ja F tissini ylpeänä
vaikka olis kuinka rehevät f tissit ni ei paljoo auta noin isossa ruhossa. kaverini painaa samanverran ja vaikka toki onkin rintavarustusta,kaikilla läskeillä on,niin ei sitä ees erota..läskitissithän ne on.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olen 168 cm ja 69 kg, ja olen mielestäni lihava.
Johtunee siitä, että joskus ei niin kauan sitten painoin 49-54 kg vuodenajasta riippuen(oikeesti, talvella painoin aina enemmän, kesällä vähemmän) joten tämä paino tuntuu ihan liian suurelta. Ja onhan se sitä: viitisen kiloa ainakin voisi lähteä samantien, enkä vieläkään olisi hoikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olen 168 cm ja 69 kg, ja olen mielestäni lihava.
Johtunee siitä, että joskus ei niin kauan sitten painoin 49-54 kg vuodenajasta riippuen(oikeesti, talvella painoin aina enemmän, kesällä vähemmän) joten tämä paino tuntuu ihan liian suurelta. Ja onhan se sitä: viitisen kiloa ainakin voisi lähteä samantien, enkä vieläkään olisi hoikka.
EIKÄ!!!Olen sentin pidempi ja painan noin suunnilleen 69 ja mä tunnen itteni niin hoikaksiTavoite on tuolla 65,mutta älä nyt väitä että me ollaan lihavia
![]()
Reilu 8 kiloo tippunut vuoden alusta että sen takia olo on kait niin hoikka![]()