Alkuperäinen kirjoittaja jenna:No hyvä et sä jäit vaan KATSOMAAN!!Ei sit tullu mieleen pienen tytön takia puuttua tilanteeseen..ei ku katsotaan vaan.älytöntä!!!
hienoa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Me nähtiin aikoinaan Särkänniemessä vastaavantyyppinen tilanne ja exä meni sanomaan pari tiukkaa sanaa lasta kurittaneelle isälle. Ensin kaveri meinasi hiiltyä tosissaan, mutta sitten meni ihan noloksi ja myönsi käyttäytyneensä tosi tyhmästi. Ihmisiä kertyi siihen aikamoinen joukko ja toivon todella, että se isä muistaa vieläkin tapauksen, jos meinaa lapseensa käydä käsiksi.
Juuri tämän vuoksi meidän perhe jättää puuhakesämaa reissut vähiin. Ei nimittäin oma hermo kestä. En tahdo olla se pää punaisena ..kelettä ja ..tanaa karjuva vanhempi. Mieluummin tehdään jotain sellaista, mistä koko perhe nauttii kuten mennään ongelle.Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Joka kerta kun olen Puuhamaassa käynyt niin vähän vastaavia tapauksia on näkynyt.
Taitaa hermoja kiristää nämä Puuhareissut perheissä yleensäkin, lapset haluaisivat kaikkiin paikkoihin samaan aikaan ja vanhemmat...
Ihan isoja lapsia perkeleitten kera kutsutaan sekä isät että äidit.
Silloin on parasta jättää reissu väliin jos on hermoheikosta kyse, uskomatonta käytöstä pilata lapsen mukavaksi tarkoitettu päivä. :/Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Joka kerta kun olen Puuhamaassa käynyt niin vähän vastaavia tapauksia on näkynyt.
Taitaa hermoja kiristää nämä Puuhareissut perheissä yleensäkin, lapset haluaisivat kaikkiin paikkoihin samaan aikaan ja vanhemmat...
Mitäs ne sitten asialle tekee? =)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Puuhamaassakin on henkilökunta/info jonne voi mennä..
oon kiinnittänyt ihan samaan huomiota. satuttiin olemaan puuhamaassa tänä kesänä just sinä kaikkien aikojen yleisöennätyspäivänä ja ihan kauheeta oli kuunnella sitä kielenkäyttöä ja äänenvoimakkuutta millä lapsia siellä puhuteltiin...Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Joka kerta kun olen Puuhamaassa käynyt niin vähän vastaavia tapauksia on näkynyt.
Henkilökunnan tehtävä on turvata asiakkaiden turvallisuus. Ja asiakashan se lapsikin on.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mitäs ne sitten asialle tekee? =)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Puuhamaassakin on henkilökunta/info jonne voi mennä..
Mihin??Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:KAIKILLA ON VELVOLLISUUS PUUTTU/ILMOTTAA ASIASTA JOHONKIN!PELKKÄ KATSOMINEN EI AUTA!!
Totta, mutta mä vähän luulen ettei niilläkään ole resursseja eikä koulutusta perheväkivältaan puuttumiseen. Tosin voihan nekin poliisin soittaa paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Henkilökunnan tehtävä on turvata asiakkaiden turvallisuus. Ja asiakashan se lapsikin on.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mitäs ne sitten asialle tekee? =)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Puuhamaassakin on henkilökunta/info jonne voi mennä..
Poliisille,henkilökunnalle,suorat sanat ukolle...Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mihin??Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:KAIKILLA ON VELVOLLISUUS PUUTTU/ILMOTTAA ASIASTA JOHONKIN!PELKKÄ KATSOMINEN EI AUTA!!