Vastaa lyhyesti
1. Minkä värinen sohvanne on? toinen punainen ja toinen ruskea, tosin niissä on päälliset joista toinen tumma violetti ja toinen murrettu keltainen
2. Minkä värinen se olohuoneen mattonne on? viininpunainen
3. Koko perheen suosikki ruoka? Hirvikäristys ja pottumuusi
4. Osaako miehesi käyttää silitysrautaa ja pyykinpesukonetta? silitysrautaa ehkä, en oo kyllä koskaan nähny...pyykinpesukonetta tuskin
5. Mikä astiosto teiltä löytyy? sitä sun tätä: sekalaisia mukeja, sekalaisia taseseja mitä itte keräilly tarpeen mukaan, lautaset osa miehen vanhoja osa mitä äiti osti mulle kun lähdin kotoa...
6. Millainen auto teillä on? Nissan primera eGT -91 ja Toyota Camry -90
7. Miten pukeudut? Entä miehesi? miehellä aina samat mustat farkut ja firman t-paita...
Ittellä ehkä jotain hiukka trendikkäämpää, yleensä farkut ja joku paita...joo todella yksityiskohtaista! :ashamed:
8. Mitä teette koko perhe aina yhdessä? Höh...ei varmaan koskaan tehdä mitään kaikki yhdessä :ashamed:
9. Miten vietätte viikonloput? Joskus ollaan miehen kotipaikkakunnalla, ehkä liiankin usein. Tai sitten ukko on seillä minä lasten kanssa täällä. Jos kaikki täällä, ukkoa ei kuitenkaan näy kotona :kieh:
10. Omistatteko kesämökin?Emme. Miehen siskon mökillä olaan usein, se on vähän "kaikkien oma"
AINIIN, keksikää yksi kysymys lisää mihin haluatte vastata itse!