80-kympinlätkä ikkunaan

Tuoreelle kuskille aina aikuinen kyytiin – Liikenneturva vaatii radikaaleja muutoksia ajokorttilakiin

tuo lätkä turhaan hyllyutettiin ja alle 18 vuotiaille ei mynnetä arjokortteja. ja alle kakskymppisille sääntö, että kortti lähtee hyvin vähäisistäkin rikkeist'. kysehän on monesti ylinopeudesta, jonka takia noita kolareita sitten tulee
 
Toi oli mun mielestä vähän kakspiippuinen asia. Ensin tunteja leikataan, et saadaan homma halvemmaksi, mut sit ei saa ajaa.

Tosin, en kyl sit tiedä, et mikä auttaisi. 80-lätkät ehkä varmasti aiheuttaa rattiraivoa sit muissa.. Et ehkä toi on sit ainoa keino, et siellä joku valvoo ilmatteeksi.

Entäs muuten, jos lähtee opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, ettei saa omaa vanhempaa kyytiin. Saako joku toinen "aikuinen" sit ottaa vastuuta ja minkä ikäinen se toinen sit on..?
 
Toi oli mun mielestä vähän kakspiippuinen asia. Ensin tunteja leikataan, et saadaan homma halvemmaksi, mut sit ei saa ajaa.

Tosin, en kyl sit tiedä, et mikä auttaisi. 80-lätkät ehkä varmasti aiheuttaa rattiraivoa sit muissa.. Et ehkä toi on sit ainoa keino, et siellä joku valvoo ilmatteeksi.

Entäs muuten, jos lähtee opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, ettei saa omaa vanhempaa kyytiin. Saako joku toinen "aikuinen" sit ottaa vastuuta ja minkä ikäinen se toinen sit on..?
suostuuko kukaan ottamaan vastuuta toisen lapsesta
 
  • Tykkää
Reactions: ForeverMulan
vierailija
En usko 80-lätkästä olevan mitään hyötyä. Itselläni sellainen aikoinaan oli ja se sai vaan aikaan perässäroikkujia ja keinolla millä tahansa ohittajia, vaikka ajoi reilua kahdeksaa kymppiä kasikympin rajoitusalueella.
 
  • Tykkää
Reactions: ForeverMulan

Yhteistyössä