tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
on ylipainoa n. 15 kgAlkuperäinen kirjoittaja ping:On mahdollista, varsinkin jos on ylipainoa.
Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
minä en ala maksamaan mistään pisteistä! Kai ite tajuan mitä syön...Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
tuohon minä en suostu! Jotenkin tuntuu niin hassulle ajatuskin. Joo tottakai siinä kiloja lähtee mutta pitemmän päälle ei kannata, jokainen ihminen tarvitsee niitä hiilihydraatteja ja paljon enemmän kuin karppaamisessa suositellaan. Valitan mutta minun päätäni ei ainakaan saa tuolla käännettyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattais karpata, mulla lähti 10kg muutamassa viikossa jättämällä hiilarit pois..Ilman nälkää ja liikuntaa.
no et5 nähtävästi oot tajunnu jos 15kg ylimäärästä. toi sun -10kg vaatii oikeesti työtä ja nyt luettuani koko ketjun tuntuu että ajattelet sen olevan helppoa... enkä tarkota ettet ole valmis maksamaan vaan yleisesti... karkkipussi jo mennyt tänä aamuna. mut tsemppia kuitenkin. toivottavasti onnistutAlkuperäinen kirjoittaja ap:minä en ala maksamaan mistään pisteistä! Kai ite tajuan mitä syön...Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
Miten se käytännössä onnistuu,kun ei perunaa,ei riisiä,ei pastaa,ei hedelmiä...mitä voin syödä?Rasvaa ja lihaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattais karpata, mulla lähti 10kg muutamassa viikossa jättämällä hiilarit pois..Ilman nälkää ja liikuntaa.
No mutta sitten ei kannata odottaakkaan liikoja. Itse sitä helposti kuvittelee syövänsä oikein, ja sopivia määriä, mutta paino ei tipukkaan. Ja on tietty muitakin vaihtoehtoja kuin pv:n pisteet. Esim. kiloklubi on ilmainen, ja sillä moni saanut kiloja tippumaan. Mulla tosin ei lähtenyt kiloakaan kiloklubilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:minä en ala maksamaan mistään pisteistä! Kai ite tajuan mitä syön...Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.