Löytyipä tämä ketju vihdoinkin! Meillä ukkonen särki modeemin, joten olen ollut ihan netti pimennossa ja kärsinyt vieroitusoireista
No, aika kyllä kuluu, sillä esikoinen, nyt 10kk. seisoo topakasti tukea vasten ja kävelee tuettuna mielellään. Konttaamallakin ehtii välillä vähän turhankin nopeaa.
Raskauskin on sujunut hyvin, vauva potkiskelee ja liikkuu hyvin, muttei ole esikoista vilkkaampi ainakaan. -jospa olisi yhtä "helppo" lapsi tämä tulokaskin.
Tuplavaunuja kävin katselemassa, mutten saanut ainakaan emmaljungia sullottua meidän auton perään. Mulla on esikoiselle briot, ja niistä olen kyllä tykännyt tosi paljon. Täytyy jostain koittaa löytää briot, joita vois koittaa sulloa kyytiin, vaikka eipä kai noissa isoja kokoeroja ole?
Uutta (isompaa) autoa en mielellään lähtisi hommaamaan, kun miehen autosta (transit-paku) on lainaa jo ennestään. Mutta pakkohan se on, jos ei mahdu. Mun auto on siis oma, ei pankin

ja on halpa pitää, niin en hennoisi luopua.
Minkähän kokoiset nuo X-adventuren (eikun mikä se oli) Twincon on kasattuna? Siis paljonkohan veisi tilaa? Noita olen nimittäin miettinyt, mahtui autoon tai ei, ylempänä ollut "mainos" tehosi. Oli nimittäin hauis kovilla jo viime talvena vaunuja pukatessa.
Jäänkin odottelemaan RUNSAITA sateita; niitä kaivattaisiin kipeästi, tai meiltä loppuu kaivosta vesi ensi talvena.
Viime talvenakin, kun oli pumppu rikki, eikä heti saatu uutta, kuskattiin astioilla vesi (mies toi vesipostista työmatkan varrelta) liki 200 litraa päivässä, kun siinä oli saunavedet (pesuvedet) ja hevosille juomavedet sekä tietty ruuanlaitto ym.talous vesi.
Enpä välittäisi samaan rumbaan joutua ensi talvena, joten toivotaan sateita.