Höh, vastasin jo, mutta mitään ei näy. No, pitänee samat jorinat kirjoitella uudelleen.
Wea: Kuukautiset alkoivat esikoisen ollessa 3kuukautta. Tulin raskaaksi 3:sta kierrosta.
Imetin vain 2 kuukautta, ja senkin osittain, (sai koko ajan lisämaitoa) minulla ei maitoa hirveästi tullut ja sekin vähä oli todella tiukassa, joten imetys ei oikein onnistunut -jospa nyt onnistaisi paremmin.
Te, keille on tehty sektio, minkä takia se on tehty? Meillä perätilan takia suunniteltu sektio.
Meillä kyllä seksiä harrastettiin liki heti laitokselta päästyä, ja enemmän ja vähemmän sen jälkeenkin. Nykyään vähemmän, molemmat nukahtavat illalla heti sänkyyn päästyä, ei kylläkään esikoisen hoidon rasittavuuden takia, vaan töiden ym. kesäkiireiden väsyttävyyden vuoksi.
Vein eilen tytön mummolaan hoitoon, -oli onnesta litteänä, kun siellä oli myös 3- ja 5-vuotiaat serkut, joista on leikkiseuraa.
Meillä alkaa heinänteko nyt viikonloppuna, tosin eilen jo tuotiin naapurista reilu parisataa paalia. Hieman epäilytti etukäteen, alkaako supistella paalien viskomisen seurauksena, (vaikken mitenkään supistusherkkä olekaan) mutta hyvin meni. -onneksi, miehellä olisi ollut iso työ pinota heinät yksin, nytkin meni yli puolenyön, ja mies taas aamukuudeltä heräsi ja lähti töihin.
-No, onpahan hevosille talveksi rouskutettavaa. Toivottavasti vaan nyt ilmat pysyvät aurinkoisina, eikä sada.
Onko teillä lapset olleet paljon mummuloissa ym. hoidossa? Meillä on sinänsä helppo jättää tyttö hoitoon, kun en imetä, toki ikävähän on hirmuinen. -Toisaalta on ihanaa, kun voi siivota kunnolla ja tehdä muitakin kotitöitä rauhassa. Pitäisi alkaa pesemään ikkunatkin. Ja ne heinähommatkin jatkuisivat vielä.
Minäkin olin kahden vaiheilla tuon äitiyspakkauksen kanssa; esikoiselle se otettiin, ja oli muutoin käytössä, mutta haalari oli ihan turha; -oi liian kuuma meidän hikihatulle. Eikähän tuolla 140:llä paljoa saa; sillä käy kerran ruokakaupassa, tai maksaa puolet turvaistuimesta, joka esikoiselle pitäisi ostaa.
Joten varmaan otetaan pakkaus taas; onpahan muutakin, kuin vaaleanpunaista ym. tyttövaatetta,jos vaikka sattuu olemaan poika. (ei kyllä kysytty sukupuolta. Minulle on ihan sama, tiedänkö sen etukäteen, mutta mies ei tahdo tietää.)
Miten teillä tuo vaunu/rataspuoli? Kaksosten vaunujahan mun pitäisi alkaa katsella, ehdottomasti rinnanistuttavat, sekä sellaiset, jotka mahtuvat tuon mun tilaihme corollan takakonttiin. (en tiedä, onko sellaisia olemaassakaan.) Uutta autoa ei viitsisi tähän hätään alkaa vaihtamaan,kun tuo nykyinen on niin halpa pitää.
Miten olette tuon nukkumapuolen ajatelleet? Meillä esikoinen nukkuu vielä pinnasängyssä, ja siellä saa pysyäkin niin kauan, että voi nukkua jatkettavassa. (minäkähän ikäisenä suunnilleen?)
En kuitenkaan ole vielä katsellut toista pinnistä, ajattelin hankkia sen vasta vauvan synnyttyä, (tosin meillä on mummolassa ylimäräinen pinnis, otan varmaan lainasn sieltä), nimittäin tutulla lapsi alkoi vuoden ikäisenä kiipeämään pois pinnasängystä -nukkuu nyt matkasängyssä.
mm.näiden syiden takia jätän sänkypulmat ihan viimetippaan, eli katson, mikä on tarve sitten. Nukkukoon vaikka äp:n laatikossa tai vieressä ekat yönsä ja viikkonsa.