Kiitos. =)Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:Onnea koitokseen ja lujaa tahtoa =)
Onnea plussasta =)Alkuperäinen kirjoittaja ail:Onnea koitikseen.Itsellä viimonen tupakka meni tammikuun alussa ja siitä asti ilman.Plussa r-testissä toki auttoi asiaa
Pitäisiköhän munkin ostaa salmiakkia varastoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Chessa:Tsemppiä lopettamiseen!
Miulla pari ensimmäistä päivää meni salmiakkia syödessä.
Juu, kyllä tuo armas polttaa. Sekin voi vaikeuttaa tätä projektia :/Alkuperäinen kirjoittaja Emilia:Mä voisin vielä kans käydä, huomenna kun lopetan! Toivottavasti.
Polttaako ap puolisosi? Meillä polttaa ja se vaikeuttaa mun lopettamista :/
Mutta ollaan me kovia! Meillä on toisemmeAlkuperäinen kirjoittaja Rontto:Juu, kyllä tuo armas polttaa. Sekin voi vaikeuttaa tätä projektia :/Alkuperäinen kirjoittaja Emilia:Mä voisin vielä kans käydä, huomenna kun lopetan! Toivottavasti.
Polttaako ap puolisosi? Meillä polttaa ja se vaikeuttaa mun lopettamista :/
Mulla taas rupeaa aina tekemään hirveenä röökiä mieli kun mässään purkkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tavallinen purukumi suuhun kun tekee mieli polttaa.Näin mies täällä teki.
Öö, muuten hyvä mutta ei voi jenkkiä purra :snotty: Ei sovi mulle jokin aine niissä.. |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tavallinen purukumi suuhun kun tekee mieli polttaa.Näin mies täällä teki.
Varteen otettava idea. Mutta entäs toteutus, kun mies on tämän viikon iltavuorossa ..... Ja ... niin no, oishan tuo ensviikolla kotosalla, kun olisi aamuvuoro...Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mun lopettamista helpotti se että tuo mies polttaa... Kun pari päivää olin sinnitellyt niin aloin käymään ukon kanssa "tupakilla" eli menin ulos tupakille mutten polttanut. Näin ei tarvinnut päästä tavasta eroon vaan ainoastaan tupakista...
En mä kyllä pystyis, tänäänkin kuolasin ikkunasta kun mies poltti pihalla *häpeää*Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mun lopettamista helpotti se että tuo mies polttaa... Kun pari päivää olin sinnitellyt niin aloin käymään ukon kanssa "tupakilla" eli menin ulos tupakille mutten polttanut. Näin ei tarvinnut päästä tavasta eroon vaan ainoastaan tupakista...