-

Apuuuuuva. mä en osaa kohta (nyt ainakaan ) käyttää tätä |O paniikki iskee :headwall: (vai iskeekö) ja missä ihmeen kuusessa on yv:t????


Uudistus hyvä juttu, mutta suunnitelma jäänyt hieman puolitiehen vissiin.... :/ Tai ainakin toteutus :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Apuuuuuva. mä en osaa kohta (nyt ainakaan ) käyttää tätä |O paniikki iskee :headwall: (vai iskeekö) ja missä ihmeen kuusessa on yv:t????


Uudistus hyvä juttu, mutta suunnitelma jäänyt hieman puolitiehen vissiin.... :/ Tai ainakin toteutus :snotty:
ma luulen ettei oo ihan ready vielä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Apuuuuuva. mä en osaa kohta (nyt ainakaan ) käyttää tätä |O paniikki iskee :headwall: (vai iskeekö) ja missä ihmeen kuusessa on yv:t????


Uudistus hyvä juttu, mutta suunnitelma jäänyt hieman puolitiehen vissiin.... :/ Tai ainakin toteutus :snotty:
ma luulen ettei oo ihan ready vielä ;)

Jeah, ja kaikkea muuta :eek:
Luulen kanssa ettei ihan "valmiit" ole nää sivut vielä...
Ps. pinki...me männään pk:n juhliin kohta B)
 
Mie kaipaan yv-viestejä ja sitten sitä painiketta, mistä näki ne omat viestit.. nyt joutuu haku-toiminnolla hakemaan ja siinäkään ei tullut kaikkia niitä viestejä mihin oon kirjoittanut.. ja kun oon vaihtanut nimimerkkiä, joudun hakemaan ne vanhat viestit erikseen.. :( sit teksti on hiukan liian pientä eli joutui itse ctrl+hiirellä suurentamaan..menee silmät muuten kipeäksi..
 
Mullakin yv:ssä paljon osoitteita ja muita keskusteluja tallessa joita kaipailen.. :(
Todella kökkö homma koko yv:den poisto |O
Ja ihan typerää kun ei suoraan keskusteluosion etusivulta nää mihin alueisiin on tullut uusia viestejä :kieh:
 

Yhteistyössä