70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa syntyneet

  • Viestiketjun aloittaja nostalgiaa
  • Ensimmäinen viesti
mamma81
Monta hyvää on jo mainittu. Hausmylly (mm. Se musta mies, ikävä lokakuu), Queen ja Metallica (mm. Nothing else matters, enter sandman). Frank Pappa (kosketelkaa toisianne) ja Sepi Kumpulainen (armotonta menoa) ovat jääneet jostain kumman syystä kanssa erityisesti mieleen. Whamin Wake me up before you go go oli kanssa hitti.

On vielä jotain mutten nyt muista mitä.
 
...................
Dingon kaikki biisit
Spagna: Call me & Easy lady
New Kids On The Block (olin niiden molemmilla keikoillakin)
Bad Boys Bluen koko tuotanto
AC/DC: Thunderstruck
Sinitta: Toy boy & So macho
Michael Jackson oli kans kova 80-luvulla.
 
ap
Katsoiko kukaan sellasta musiikkiohjelmaa kuin DJ CAT tuli joko super channelilta tai music tv:stä. Ja sitten oli Fun factory -ohjelma. Suomen tv:stä tuli joskus myös joku ohjelma missä näytettiin musavideoita ja siinä oli joku kukko logo alareunassa mutta en muista ohjelman nimeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Chesney Hawkes - The one and only
tää oli ihana :heart:

-Alice Cooper (ton hesan keikallekki olisin halunnu mennä äitini tiukkapipo ei jostain syystä päästäny 10-vuotiasta sinne) :LOL:
-Madonna
-Bet shop boys
-Raptori
-Haddaway
-Bogart
-scorppions

ja mitä ihastuttavia suomi-iseklmiä äitini kuuntelikaan silloin niin minäkin
-kaija koo
-Ari klem
-Aki ja turo
-Heikki kinnusen joku huumorikasetti (joita sitten veljen kanssa laulettiin seurakunnan kerhossa)
 
Non compos mentis
Mä kuuntelin Mozartia, Vivaldia, Beethovenia ja Tsaikovskia. Kuten yhä edelleenkin. Muistan kuinka 6 vuotta vanhempi isoveli pakotti mut kuuntelemaan Dingoa ja kehtas ostaa mulle Madonnan kasetin joululahjaksi.

Viidennellä luokalla kiinnostuin populäärimusiikista. Olin NKOTB-fani jonkin aikaa. Mutta moderni pop ei riittänyt ylläpitämään kiinnostustani kovinkaan kauaa. The Beatles ja 1950-1960-lukujen musiikki sekä pohjois-afrikkalainen raï kaikuivat huoneestani esiteinivuosina.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minäkin soitin pianoa musiikkiopistossa ja kotona kuunneltiin klassista musiikkia, mutta silti kuuntelin poppia :)
Olisin antanut vasemman jalkani mahdollisuudesta soittaa jotain instrumenttia! Kotona kukaan muu ei kuunnellut klassista.
 
huh
sit 90-luvun alussa tykkäsin kauheesti cranberriessistä! Tämä oli ennen kuin sitten teininä heviydyin ja rupesin kans diggailee Helloweenii, Iron Maidenii ja Twisted Sisterii :D
 

Yhteistyössä